چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار‌ماسال در شورای اداری شهرستان تاکید کرد: انطباق محل سکونت مدیران با محل ماموریت خود /تلاش مضاعف در راستای تحقق شعار سال

همای گیلان:مهندس وحید پورحضرت در  جلسه شورای اداری شهرستان ماسال اظهار کرد: نقش موثر دو نهاد بهزیستی و تامین اجتماعی در تامین رفاه جامعه و جمعیت هدف بسیار حائز اهمیت است .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ماسال فرماندار ماسال پرداخت مطالبات مردم در حوزه‌های تامین اجتماعی و بهزیستی با توجه به شرایط بد اقتصادی ضروری است و گفت: جایگاه نماز جمعه در نظام مقدس ایران اسلامی  اولی است و طبق فرمایشات امام راحل،( نماز جمعه در راس همه امور است ) و در فرازی دیگر از فرمایشات امام مبنی بر اینکه  نماز جمعه نمایشی از قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام است و باید با شکوه‌تر و پرمحتواتر برگزار شود افزود:
رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است وگفت: مسئولان و کارمندان در این فریضه عبادی سیاسی حضور پررنگ داشته باشند.

وی گفت: سهم اعتباری و بودجه شهرستان‌ها بر مبنای شاخص‌های جمعیت و محرومیت در استان توزیع شد و در روزهای آتی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که از چهار ردیف اعتباری است، تشکیل می‌شود.

پورحضرت با اشاره به اینکه مسئولان تا ۴۸ ساعت آینده نسبت به تکمیل جدول پروژه‌های اولویت‌دار اقدام و به فرمانداری ارسال کنند، تصریح کرد: پروژه‌های با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در اولویت کاری خود قرار دهند.

فرماندار ماسال با بیان اینکه مبنای ما در توزیع اعتبارات عملکرد مدیران در پیشرفت فیزیکی  پروژه ها درطول سال مالی ۹۸ است خاطرنشان کرد: مناسبت‌هایی همچون هفته دولت بهترین فرصت برای بیان عملکرد نظام و دولت تدبیرو امید است و مسئولان باید طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام را به بهره‌برداری برسانند و تا دهم مرداد جدول افتتاحیه‌ها را برای فرمانداری ارسال کنند.

وی با بیان اینکه چهار ماه و  ۲۲ روز درگیر بیماری کرونا هستیم و پروتکل‌های مختلفی در این حوزه ابلاغ شد و تا حدی مدیریت مثبت در سطح دنیا داشته‌ایم اظهار کرد: متاسفانه چند هفته‌ای است که به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و تردد های بی رویه باعث شده از شرایط سفید خارج شده و به زرد و اگر هم رعایت نشود به قرمز تبدیل میشود .

پورحضرت با اشاره به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در مجموعه اداری خود پروتکل‌های بهداشتی را کامل رعایت کنند افزود: برپایی هرگونه تجمع همچون عزا و عروسی در شهرستان ماسال ممنوع است.
فرماندار ماسال با بیان اینکه به هیچ وجه کوتاهی در این زمینه جبران پذیر نیست گفت: امروز استان گیلان در وضعیت هشدار قرار دارد و شرایط خوبی نداریم و باید این بیماری جدی گرفته شود
وی با بیان اینکه مدیران باید در رعایت پروتکل های بهداشتی اسوه و الگو باشند تا مردم این اطمینان خاطر را داشته باشند که نگران موضوع کرونا هستیم تصریح کرد: مدیران یک ماه وقت دارند تا حوزه سکونت خود را با حوزه کاری خود منطبق کنند
وی خاطرنشان کرد: برخی از مدیران حضور موثری در ادارات خود ندارند که این موضوع می‌طلبد مدیران تلاش مضاعفی در حیطه کاری خود داشته باشند.
فرماندار ماسال با بیان اینکه دستگاه‌ها نسبت به اجرای دولت الکترونیک اهتمام ویژه‌ای داشته باشند اظهار کرد: هیچگونه مکاتبه دستی از سوی ادارات از یک ماه آینده پذیرفتنی نیست.
وی با بین اینکه مدیران ادارات از هر گونه ماموریت‌های غیر ضروری جلوگیری کنند تصریح کرد: حتما مدیریت مصرف انرژی برق و آب در ادارات صورت بگیرد.
پورحضرت بیان کرد: مسئولان در راستای  رسیدن به تحقق شعار سال و جهش تولید برنامه داشته باشند و در راستای ابلاغیه ۳۰گانه تلاش کنند و ۱۱ دستگاه اجرایی در این زمینه همت مضاعفی را داشته باشند .
فرماندار ماسال با بیان اینکه مسئولان از روزمرگی خارج شده و برنامه داشته باشند اظهار کرد: بعد از چهار ماه هنوز هیچ برنامه‌ای در راستای جهش تولید توسط مدیران اجرا نشده است که پذیرفتنی نیست.
وی با انتقاد از عملکرد متولیان مزار شهدای گمنام ماسال افزود: ظرفیت‌های متعددی در شهرستان وجود دارد و بنیاد شهید و شهرداری و … باید از بخش خصوصی برای ساخت یادمات شهدا کمک بگیرند.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری از اقصی نقاط کشور میباشد

#اختصاصی_همای_خبر منوچهر مهدی پور شهردار کومله: هدف از برپایی جشنواره بهارنارنج ، نهادینه کردن گردشگری …