چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستارا خبر داد بازدید بیش از یک‌میلیون مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری آستارا

همای گیلان:فرماندار آستارا از بازدید بالغ بر یک‌میلیون و ۴۱۲ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری فارس: بازدید بیش از یک‌میلیون مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری آستارا

سیروس شفقی در آستارا با اشاره به استقبال خوب و چشمگیر مسافران نوروزی از این شهرستان مرزی اظهار کرد: نوروز امسال بیش از یک‌میلیون و ۶۴ هزار نفرشب در آستارا اقامت داشتند.

وی افزود: یک‌میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۳۱ مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری آستارا بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش خوبی مواجه بودیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها نوروز امسال در بحث گردشگری و ارائه خدمات به مسافران نقش داشتند، تصریح کرد: با توجه به فرهنگ بالای مهمان‌نوازی مردم در جذب گردشگر مشکلی وجود ندارد.

وی آستارا را از شهرهای گردشگرپذیر کشور ذکر کرد و یادآور شد: با توجه به شرایط آب و هوایی، استقبال مسافران نوروزی از آستارا قابل توجه بوده است.

شفقی امکانات شهرستان را محدود خواند و آن را پاسخ‌گوی نیاز ندانست و یادآور شد: نوروز امسال برای ارائه خدمات بهتر به مسافران دهیاران، بخشداران و شهرداران انجام وظیفه و همکاری کردند.

وی آستارا را دارای جاذبه‌های بسیاری خواند و متذکر شد: جاذبه‌های زیاد آستارا هر ساله تعداد زیادی از مسافران ایرانی و خارجی را به طرف خود جذب می‌کند.

فرماندار آستارا از تصویب منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان قبل از آغاز سال جدید خبر داد و تصریح کرد: ایجاد منطقه ویژه موجب تحول بندر مرزی آستارا می‌شود.فارس

 

About سردبیر ارشد

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …