چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه‌اشرفیه؛ عده‌ای سو استفاده گر، مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را بهانه‌ای برای ساختارشکنی قراردادند

فرماندار آستانه‌اشرفیه در نشست هم‌اندیشی راه‌پیمایی ۱۳ دی گفت: عده‌ای سو استفاده گر، مشکلات اقتصادی و اشتغال را بهانه‌ای برای ساختارشکنی قراردادند.

همای گیلان، مهندس رحیم حیدری با اشاره به موضوع گرانی و تورم در جامعه و تلاش دولت برای حل مشکل اظهار کرد: عده‌ای جوانان ما را بازیچه و طعمه قراردادند تا توسط آنان به موضوعات دیگری بپردازند و موضوع اقتصادی بهانه‌ای برای ساختارشکنی در جامعه است.

وی افزود: دشمن غدار که از مردم و نظام ما زخم‌خورده است درصدد سو استفاده از درخواست‌های مشروح مردم است زیرا همه برنامه‌ریزی‌های دشمن با توجه به حمایت سران مرتجع و دلارهای شیوخ عرب در منطقه با شکست مواجه شده و باوجود داعش و تکفیری‌ها هم نتوانست کاری از پیش ببرد.

حیدری تصریح کرد: اگر مردم نباشند ما هیچ‌گاه نمی‌توانیم مسئولیتی را که به ما واگذارشده داشته باشیم و باید به این باور برسیم که هرچه میزان خدمت به مردم بهتر و بیشتر باشد رضایتمندی مردم بیشتر خواهد شد.

وی بابیان این‌که اگر دولت ناکارآمد شود میزان خدمات به مردم کمتر خواهد شد ادامه داد: معاندان نظام مترصد فرصت هستند تا به اصول ما حمله کنند و امروز با نگاه به اطراف خود شاهد هستیم که چه خسارات بزرگی را در سوریه، عراق، لبنان، افغانستان و کشورهای مسلمان افریقا به بار آورده‌اند.

حیدری اظهار امیدواری کرد که با درایت ولی‌فقیه آگاه و بصیری که داریم و به برکت خون شهدا و مردم خوب ایران، انقلاب اسلامی ایران هرگز آسیب نخواهد دید.

/جلال شرق

 

About عطیه نصرتی

Check Also

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل است

رشد گرانی‌ها و قیمت‌های کمرشکن امان مردم را بریده؛ دولت رئیسی فقط یک تماشاچی منفعل …