چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه‌اشرفیه تأکید کرد: ضرورت انتقال مفاهیم سیره اهل بیت به نسل جوان جامعه

همای گیلان: رحیم حیدری صبح امروز در جمع اعضای موسسه خیریه صدیقه طاهره (س) این شهرستان با اشاره به اهمیت برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه (س) در آستانه‌اشرفیه اظهار کرد: برگزاری جشن ولادت فاطمه زهرا (س) در نوروز سال ۹۵ اقدامی بسیار پسندیده و ارزشمندی است.

فرماندار-آستانه-حیدری

وی با بیان اینکه تمام جوامع برای عقاید و باورهای خود تلاش‌هایی را انجام می‌دهند، افزود: وقتی راوی حدیث اهل سنت در برابر منطق بالای فاطمه زهرا (س) پیرو مکتب شیعه می‌شود باید در بزرگداشت این بزرگان همت بگماریم.

فرماندار آستانه‌اشرفیه آشنایی نسل چهارم جامعه با سیره اهل‌بیت (ع) و جبهه و جهاد، راه و آرمان‌های امام (ره) را مهم دانست و گفت: انتقال مفاهیم و سیره اهل‌بیت به نسل‌های بعدی، منطق اسلامی است.

این مسئول با اشاره به اینکه باید مفاهیم عمیق و غنی مکتب خود را برای نسل جوان عرضه و بستر آشنایی برای آنها فراهم‌ کنیم، گفت: جوانان باید با اهداف شوم بمباران تهاجم فرهنگی دشمن  بیشتر آشنا شوند.

حیدری با بیان اینکه برای برگزاری کلاس‌های معرفت شناسایی با حضور استادان دانشگاه و حوزه و فرهیختگان معارف الهی و مباحث فاطمیه آمادگی داریم، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و طرح موضوع در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهم است.

 در جلسه مذکور سید شمس‌الدین نورحسینی، رئیس ستاد نماز جمعه آستانه‌اشرفیه، محمد مقتدر شعار مدیر عامل موسسه صدیقه طاهره و کریمی نماینده بیت آیت‌الله وحید خراسانی در ستاد فاطمیه گیلان گزارشی را از روند برنامه‌های جشن فاطمه زهرا (س) در ۱۱ فروردین سال ۹۵ با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و تجلیل از خیران فاطمیه در اداره ارشاد اسلامی آستانه‌اشرفیه ارائه کردند.

ستاد فاطمیه (س) گیلان در سال ۱۳۸۰ تشکیل شد و تاکنون ۱۲ ویژه‌ برنامه فاطمه زهرا (س) که  ۶ برنامه مربوط به جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) بوده را در این استان برگزار کرده است.//فارس

 

About سردبیر

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …