چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه‌اشرفیه خبر داد ۷ پروژه تقویت برق و ایستگاه فشار قوی در آستانه‌اشرفیه افتتاح شد

فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی بندر کیاشهر به صورت همزمان در دهه مبارک فجر، گفت: ۷ پروژه تقویت برق و ایستگاه فشار قوی با اعتبار بیش از ۲ میلیارد ریال نیز در این شهر افتتاح شد.
139211081513534301999063

علی باباخانی، فرماندار آستانه‌اشرفیه ، با اشاره به اینکه برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، اظهار کرد: افتتاح چهار پروژه مقاوم‌سازی مدارس، اصلاح شبکه‌های برق رسانی، احداث ایستگاه‌های فشار ضعیف و قوی برق، احداث ترانس‌های برق مهمترین این طرح‌ها بوده است.

وی با اشاره به پروژه‌های برق بندرکیاشهر، افزود: ۷ پروژه شامل احداث پست برای شبکه فشار ضعیف و زمینی برای برطرف شدن ضعف برق با اعتبار دو میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه تاکید کرد: اعتبار این پروژه‌ها برای اصلاح اتصالات و تعمیرات شبکه در بندر کیاشهر و روستاهای لوخ، باقرآباد و صفرا بسته پایین و برق مشترکان روستایی هزینه شده است.

باباخانی به بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه محسن‌‌آباد دستک اشاره و تصریح کرد: بهره‌برداری از این پروژه‌های نیز در سطح مناطق شهری و روستاهای صفرابسته و محسن آباد بندرکیاشهر انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در مراسم بهره‌برداری از مدرسه ۶ کلاسه محسن‌‌آباد دستک، نقش و جایگاه علم را در توسعه جامعه رو به رشد دانست.

فرماندار آستانه‌اشرفیه فراهم‌کردن فضای مناسب برای یادگیری دانش‌آموزان از اولویت‌های فرمانداری دانست و اظهار کرد: چهار واحد آموزشی بخش بندر کیاشهر راه‌اندازی و مقاوم‌سازی شدند./تسنیم

About

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …