چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه‌اشرفیه در دیدار رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گیلان : مجموعه شورای شهر و شهرداران آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر حداکثر بهره‌وری را برای شهرستان برنامه‌ریزی می‌کنند

فرماندار  آستانه‌اشرفیه در دیدار رئیس سازمان برنامه‌وبودجه گیلان  گفت: مجموعه شورای شهر و شهرداران آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر  حداکثر بهره‌وری را برای شهرستان برنامه‌ریزی می‌کنند.

همای گیلان، رحیم حیدری با اشاره به حضور پررنگ مردم این شهرستان در انتخابات  اردیبهشت‌ماه سال جاری  گفت: اگرچه شرایط اقتصادی کشور ازلحاظ منابع مالی مساعد نیست ولی کارهایی که در این شهرستان انجام می‌گیرد انتظار آن است که بیشتر به شهرستان توجه شود .

وی مجموعه شورای شهر و شهرداران آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر را افرادی معرفی کرد که با حداقل درآمد، حداکثر بهره‌وری را برای شهرهای آستانه و بندر کیاشهر  برنامه‌ریزی می‌کنند.

حیدری به نهضت لایروبی انهار طی دو سال گذشته زراعی اشاره کرد و بابیان اینکه ما حتی یک کشاورز گله‌مند از کمبود آب زراعی نداشتیم اظهار کرد :  لایروبی دو سال گذشته  در شهرستان طی باران‌های اخیر این را برای ما نشان داد که با توجه به میزان بارش در این شهرستان حتی یک‌خانه دچار آب‌گرفتگی نشد .

وی ادامه داد:  اگرچه میزان بارندگی آستانه نزدیک به شهرهای لاهیجان و لنگرود بود و این دو شهر خسارت زیادی دیدند ولی لایروبی‌های انجام‌شده  باعث شد که آب باران در کمترین زمان  از طریق انهار و جوی‌ها به سمت رودخانه و دریا روانه شود.

نماینده عالی دولت بابیان اینکه ما در بارش‌های اخیر ، خسارتی به منازل مردم وارد نشد زیرا بحران بارش‌ها را در شهر مدیریت کردیم خواستار توجه بیشتر به مدیران شهرستان شد تا چنین مدیریتی به خاطر تلاش آسیب نبینند.

ما حتی در باران اخیر حتی یک ریال هم نگرفتیم و رویکرد ما  این  است که فقط به حادثه دیدگان  توجه نشود بلکه به آن‌هایی که مدیریت کردند و خانواده‌هایی که حتی حادثه ندیدند و شهر مدیریت کرده است  و برای اینکه چنین مدیریتی آسیب نبیند به آن بیشتر کمک کنیم

حیدری ادامه داد: با رویکردی که دوستان ما در شورای شهر و شهرداری در آستانه و کیاشهر دارند انتظار آن است که  به این عزیزان کمک ویژه شود زیرا هم برنامه خوبی دارند و هم رویکردی که می‌خواهند مشکل مردم را حل کنند

وی بابیان اینکه در طرح توسعه حرم یک اتفاقاتی در حال شکل‌گیری است و در این بخش نیز احتیاج به کمک داریم گفت:  اگرچه سرمایه‌گذارانی می‌خواهند بیایند تملک کنند و بسازند ولی ایجاد ساختارها  با شهرداری و شورای شهر است که انتظار توجه بیشتر به شهر آستانه و کیاشهر داریم  تا دست ما را بگیرید.

گفتنی است در نشست فرماندار استانه اشرفیه با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ، شهرداران و روسای شورای شهر آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر  به همراه دو عضو دیگر شورای شهر آستانه اشرفیه حضور داشتتند  و مسائل و درخواست های خود را برای رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بیانکردند و خواستار مساعدت و توجه بیشتر این سازمان به این دو شهر شدند./جلال شرق

 

About عطیه نصرتی

Check Also

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + تصاویـر

اولین همایش انجمن ناشنوایان در لاهیجان برگزار شد + ‌تصاویـر اولین همایش انجمن ناشنوایان شهرستان …