چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه اشرفیه:دفاع مقدس معدن طلای ملت است 

اختصاصی همای گیلان: ظهر امروز جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت روحانیان شرق گیلان با حضور نماینده ولی فقیه سپاه قدس گیلان از جمله فرماندهان و فرمانداران شرق گیلان برگزار شد.

 فرماندار آستانه اشرفیه  با بیان اینکه  دفاع مقدس معدن طلای ملت است گفت :شهدا بی نیاز از تکریم دنیای هستند چون هم زنده و هم درنزد خداوند روزی می‌خورند اما نه ظلم پایان یافته  ونه آمادگی و تقوا اثرش را از دست داده ما برای انتقال مفاهیم و ارزشهای حقوقی مربوط به دفاع مقدس شهدا رزمندگان و ایثارگران به نسلهای سوم و چهارم الخصوص برای تکریم شهدا اقدام کنیم. .وی در ادامه بمسیر دشوار پیش رو اشاره کردوگفت: دشمن برای ضربه زدن به ایران و ساز کردن اتحاد مردم و جوانان از هیچ کاری دریغ نمیکند ولی با درایت تدبیرهای مقام معظم رهبری مردم به نظام بدبین نخواهند شد و دشمن به هدف خود نخواهد رسید. 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین تسخیری از برگزاری اولین یادواره شهدای شرق گیلان در آستانه اشرفیه خبر داد و گفت :اولین یادواره شهدای روحانی در ۱۱مهر ۱۳۹۷در  حرم مطهر سید جلال الدین اشرف برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه سپاه قدس اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که شهدا و فرهنگ شهادت را زنده کنیم و شروع کار ما در شرق گیلان آستانه اشرفیه به علت آستان مقدس و همچنین با محوریت امام جمعه فقید آستانه اشرفیه است .

وی گفت:همه ی مسئولین محترم تلاش کردند که آثارشهدای طلبه ی استان گیلان رامستند کنندو این آثار با کیفیت خوبی جمع آوری شد وتلاش ما این است که   آنها را تدوین کنیم و همچنین برای هر شهید بزرگوار روحانی آلبوم ای تهیه می شود و در معرض دید مردم قرار گرفته و سپس به خانواده محترم هر شهید اهدا می گردد.

 وی با بیان اینکه تنها راه پیروزی بر دشمن داشتن انسجام و الگوی اسلامی و شیعی است گفت: ما باید در جامعه فرهنگ شهادت و ایثار ایجاد کنیم تا از این طریق با داشتن الگوی اسلامی و شیعه یک اتحاد در بین مردم برسیم و اینگونه دشمن هرگز نمی تواند پیروز شود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …