چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه شورای اداری: همه ما باید به دغدغه های مردم توجه کنیم وبا تدبیر به رفع مشکلات مردم اقدام نماییم

اختصاصی همای گیلان:جلسه شورای اداری شهرستان آستانه اشرفیه صبح امروزبا حضور اسماعیلیان فرماندار آستانه ، قربانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، بابایی نماینده بیت امام جمعه آستانه ، کریمی امام جمعه بندر کیاشهر وجمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان آستانه در فرمانداری برگزار شد.

2
کریمی امام جمعه بندر کیاشهر:راه مقابله بادشمن تفکر بسیجی است
در ابتدای این جلسه کریمی امام جمعه بندر کیاشهر از برگزاری منظم جلسات شورای اداری و مدیریت مناسب فرماندار و بخشدار در برگزاری این جلسه تشکرد کرد.
کریمی مهمترین راه ها ومسیرهای مقابله با دشمن را بسیج وتفکر بسیجی دانست و افزود : بهترین روش برای حضور در بسیج ترویج مسجد پروری میباشد.
امام جمعه بندر کیاشهر به احداث مصلای بندر کیاشهر که در حال ساخت می باشد اشاره کرد و از فرماندار خواست تا برای به پایان رسیدن هر چه زودتر این مصلا حمایت بیشتری صورت گیرد.
وی همچنین از تلاش های صورت گرفته برای تشیع پیکر دو شهید گمنام در بندر کیاشهر در آینده ایی نزدیک خبر داد.
بابایی نماینده دفتر امام جمعه شهرستان آستانه نیز از حضور مدیران اجرایی شهرستان در جلسه تشکر کرد.
بابایی نماینده دفتر امام جمعه شهرستان آستانه :بدگویی علیه مسئولین موجب مشکلات در امر خدمات رسانی می شود
بابایی با اشاره به تلاش های برخی جریان های سیاسی که در حال انجام فعالیت هایی برای به کرسی نشاندن خواسته های سیاسی خود ، اقدام به بد گویی علیه مسئولین اجرایی شهرستان می کنند افزود: این جریان ها و افراد توجه داشته باشند که با این بد گویی ها تنها باعث ایجاد مشکلات در امر خدمت رسانی ادارات به مردم می شوند و تقاضا کرد تا با این بد گویی ها امنیت و اعتدال ادارات شهرستان را برهم نزنند.
ایشان از کوتاهی برخی مسئولین دستگاه های اجرایی در انجام وظایف خود انتقاد کرد.
نماینده بیت امام جمعه این شهرستان همچنین به عدم حضور مسئولین شهرستان در نماز جمعه انتقاد کرد و خواست همه مسئولین حضور پر رنگ تری در نماز جمعه داشته باشند.
بابای در انتها از همه دستگاها به خصوص نیروی انتظامی و سپاه که در ایام ماه محرم با تلاش های خود به برگزاری هرچه بهتر مراسمات ماه محرم کمک کردند تشکر کرد.
فرماندار آستانه نیز شورای اداری را محل پیگیری مصوبات و برنامه های دستگاه های اجرایی دانست.
اسماعیلیان به نداشتن امکانات لازم در شهرک صنعتی نقره ده اشاره کرد و از عدم حضور سرمایه گذاران در این حوزه انتقاد کرد و گفت: در یک سال اخیر اقدامات خوبی برای رفع این مشکلات صورت گرفته است.
وی در ادامه گفت: همه ما باید به دغدغه های مردم توجه کنیم وبا تدبیر به رفع مشکلات مردم اقدام نماییم.
مصطفوی بخشدار مرکزی شهرستان با اشاره به اینکه استان های شمالی کشور به دلیل داشتن آب و هوای مناسب برای زندگی ، منبع ساخت و ساز ویلاها شده است.
انتقاد بخشدار مرکزی آستانه ازاداره تبلیفات وآموزش وپرورش
مصطفوی به ساخت ویلا ها به صورت غیر قانونی و در اراضی دولتی اشاره کرد و از دستگاه های متولی از جمله جهاد سازندگی وبنیاد مسکن خواست تا از این ساخت وسازهای غیر قانونی جلوگیری کنند.
وی همچنین از ادارات آب ، برق ، گاز خواست تا به ویلاهایی که به صورت غیر قانونی و بدون پروانه در حال سخت وساز هستند امکانات اولیه رفاهی در اختیارشان قرار نگیرد.
بخشدار آستانه همچنین از عدم ارایه گزارشات از سوی سازمان تبلیغات و آموزش و پرورش در خصوص برگزاری نماز و مسابقات قرآنی در مدارس وشهرستان به ستاد اقامه نماز شهرستان انتقاد کرد و درخواست کرد که این ادارات نسبت به ارائه ی گزارشات اقدام نمایند.
سرهنگ مصطفی پور فرمانده سپاه آستانه:بسیج مانع ایجاد توطئه ها علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران می شود
سرهنگ مصطفی پور فرمانده سپاه پاسداران شهرستان آستانه اشرفیه با شاره به حضور و نقش |آفرینی بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی ، سازندگی ، علمی ونظامی گفت : این حضور بسیج در عرصه های مختلف مانع ایجاد توطئه ها به خصوص حرکت نظامی علیه نظام و انقلاب اسلامی ایران شده است.
مصطفی پور اضافه کرد ، بسیج در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نقش بزرگی دارد و در زمینه سازندگی و جهاد اقتصادی با راه اندازی و تشکیل گروه های سازندگی در حال محرومیت زدایی است.
وی به ساماندهی ۲۰۰۰ نفر درگردان های امام علی (ع) و امام حسین (ع) توسط بسیج اشاره کرد که در روزهای حساس و در صورت اقدامات نظامی دشمن علیه کشور آماده عمل هستند.
فرمانده سپاه آستانه به بر پایی ۴۵ برنامه در هفته بسیج در شهرستان آستانه خبر داد.
مصطفی پور دیدار با امام جمعه ، گلباران مزار شهدا ، دیدار با خانواده شهدا ، افتتاح پروژه های بسیج سازندگی ، اجتماع بسیجیان شهرستان ، اعزام ۵۰۰ نفر از دانش آموزان به راهیان نور ، برگزاری رزمایش ۲روزه الی بیت امقدس را از جمله برنامه های این هفته بر شمرد.
حل مشکل برق شهرک صنعتی در سه فاز
اشرفی رئیس اداره برق آستانه در خصوص نحوه تامین برق شهرک صنعتی گفت : فاز اول این طرح آغاز شده و تا پایان آذر به پایان خواهد رسید.
اشرفی افزود : فاز دوم این طرح بعد از تعیین پیمانکار شروع خواهد شد و فاز سوم در صورت تامین و پرداخت هزینه

اجرای این طرح توسط شهرک صنعتی طبق توافق تلاش خواهد شد تا پایان سال مراحل تامین برق شهرک صنعتی نقره ده به پایان برسد.
مدیر آب منطقه ایی شرق :کاهش ۳۷ درصدی بارش در سال جاری
صادقی مدیر آب منطقه ایی شرق نزیک در این نشست با اشاره به کاهش ۳۷ درصدی بارش در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: با این کاهش بارش ها می بایست با مدیریت آب بندان ها و به کارگیری آب بندان ها و نهر ها این کمبود آب تامین شود.
صادقی با اعلام اینکه برخی از دستگاه ها در زمینه لایروبی آب بندان ها و نهر ها کارشکنی می کنند از رایزنی ها برای رفع این مشکل خبر داد.
مدیر جهاد کشاورزی آستانه:تهیه یازده هزارتن کود
کمالپور مدیر اداره جهاد کشاورزی با اعلام اینکه امسال یازده هزارو شصدو نود تن کود کشاورزی برای استفاده کشاورزان تهیه شده که این رقم سال گذشته حدود ۷هزار تن بود.
کمالپور از آمادگی جهاد کشاورزی برای توزیع کودها در بین کشاورزان خبر داد.
نماینده مردم آستانه:باید خدمت کنیم وچشم به آینده نداشته باشیم
قربانی نماینده مجلس شورای اسلامی شرکت مدیران در گفتگوها و ارائه گزارشات را باعث ارتقای خود مدیران دانست.
قربانی هفته بسیج را تبریک گفت و به تشکیل تفکر مردم نهاد و بسیجی در کشورهای منطقه اشاره کرد.
قربانی در زمینه مذاکرات هسته ایی اولویت کشور را برداشتن تحریم ها که خلاف عرف بین الملل است و پایبند بودن به قوانین دانست.
وی درادامه افزود : همه ما جزعی ازنظام هستیم که باید با واقعیت با مردم صحبت کنیم و به آن ها اطلاعات درست بدهیم.
نماینده مردم در مجلس اظهار داشت: این میز و پست ومقام برای هیچ کدام از ما باقی نخواهد ماند و بهتر است به آینده چشم داشته باشیم تا بتوانیم به درستی خدمت کنیم.
قربانی همچنین از دستگاه های مربوطه خواست طوری عمل شود تا برند بادام زمینی در آستانه حفظ شود و مانند مشکلاتی که برای برنج آستانه پیش آمد در بحث بادان زمینی شاهد کوتاهی ها بی توجه ایی ها نباشیم.

1

About

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …