چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه اشرفیه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن :همه ما وطیفه داریم شرایط را برای حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه آماده نماییم

همای گیلان: به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه ؛ مهندس حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن آرزوی علو درجات برای شهدا و ظول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری و تسلیئت ایام فاطمیه و دهه مبارک فجر گفت : در ابتدای جلسه ذکر دو تشکر و سپاس را لازم میدانم عرض نمایم اولا از اعضای محترم شورای تامین شهرستان که همیشه لازمه همدلی و همگرایی را در امور شهرستان لحاظ می نمایند ، ثانیاتشکر ویژه از زحمات اعضای ستاد مدیریت بحران دارم که با حضور بموقع خویش در مدیریت بحران بارش برف اخیر اجازه بحرانی شدن شهرستان را ندادند ، رضایت شهروندان میسر نمی گردد مگر با آمادگی و ایثارگری که شما مدیران شهرستان انجام می دهید .

مهندس حیدری در ادامه اظهار کرد : مدیران شهرستان در همه ایام مردم را خوب میبینند . وظیفه ماست به ارباب رجوع خود بهترین خدمات را بدهیم و تکریم نمائیم و در این ایام مردم را بطور ویژه تر دید.

فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه گفت : انقلاب اسلامی یا هر نظامی ریزش ها و رویش هایی دارد که با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری رویش انقلاب از ریزش آن بیشتر است . انقلاب بعد از پیروزی علاوه بر فشارهای خارجی ، در داخل کشور نیز گروهک ها و قومیت ها حاکمیت را تحت فشار قرار داده بودند اما الان ایران در شرایطی وجود دارد که در منطقه تاثیر گذار است و کشور های منطقه بدون حضور ایران نمی توانندتصمیمات به ثمر برسانند . در سطح منطقه نیز امترین کشور در منطقه می باشیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد : تمام استکبار آمده است که ایران و جبهه مقاوت را ازبین ببرد ، خداوند را شکر میکنم ایران اسلامی توانسته قدرتمندتر از گذشته باشد بهمین دلیل باید پیوند بین مردم با یکدیگر و نظام را محکمتر نماییم .

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …