چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه اشرفیه در نشست ارتقای سیمای عمرانی بندر کیاشهر : مسئولین اجرایی بخش بندر کیاشهر می بایست با تشکیل جلسات کمیته عمرانی برای ارتقای وضعیت ظاهری و عمرانی و رفع مشکلات این بخش گام بر دارند

اختصاصی همای گیلان:نشست ارتقای سیمای عمرانی بندر کیاشهر عصر امروز در اتاق کار فرماندار برگزار شد.
حسین اسماعیلیان فرماندار آستانه اشرفیه در این نشست با انتقاد از عملکرد شورای اداری بخش بندر کیاشهر در برقراری هماهنگی و همکاری برای توسعه سیمای عمرانی بندر کیاشهر گفت: شهروندان ، نیاز به تلاش های فرا اداره ایی ما دارند.qeh9u195wkfm
ایشان با اشاره به حجمه شکایات وناراضایتی هایی که از سوی مردم بندر کیاشهر می رسد افزود : بخشدار و دیگر مسئولین اجرایی بخش بندر کیاشهر می بایست با پر پایی جلسات و تشکیل کمیته عمرانی برای ارتقای وضعیت ظاهری و عمرانی و رفع مشکلات موجود اقدام و همکاری کنند.
در این جلسه که بخشدار، شهردار، دو عضو شورای شهر بندر کیاشهر ،روسای ادارات آب ، برق ، گاز، مخابرات و رئیس اداره آموزش و پرورش بندر کیاشهر حضور داشتند هر یک مشکلاتی را در حیطه فعالیت خود مطرح کردند.
مهرپور مدیر شبکه توزیع برق بندر کیاشهر از افزایش سرقت سیم های برق در بخش کیاشهر ابراز نگرانی کرد.
مهر پور با اشاره به اینکه افرادی از سوی اداره برق برای گشت در مناطق مورد نظر مامور شده بودند اماباز هم متاسفانه با افزایش سرقت ها روبرو هستیم.
وی با بیان اینکه این سرقت ها می تواند تبعات اجتماعی داشته باشد ، خواست تا با هماهنگی با پایگاه های بسیج در روستا ها از بسیجیان برای گشت شبانه و کاهش این سرقت ها استفاده شود که با مخالفت فرماندار روبرو شد.
اسماعیلیان فرماندار آستانه پیشنهاد کرد: در این زمینه با تقویت روابط با دهیاران و شورای روستاها از آن ها کمک گرفته شود.
رحیمی نژاد رئیس اداره آموزش و پروش بندر کیاشهر هم از کمبود امکانات و نداشتن تجهیزات (تلویزیون، موکت ، فرش و…) در امر اسکان فرهنگیان در کیاشهر خبر داد و از فرماندار درخواست کرد تا آموزش و پرورش را در تهیه این تجهیزات یاری کند که با موافقت فرماندار همراه شد.
میثم سلسله از اعضای شورای شهر کیاشهر نیز از پیگیری های شورادر زمینه برق رسانی و روشنایی جاده طرح سالمسازی خبر داد و همچنین از عملکرد اداره آموزش و پرورش کیاشهر در خصوص وضعیت مدرسه رسالت که در مرکز بندر کیاشهر واقع شده است و از لحاظ ظاهری ، سیمای شهر را تحت الشعاع قرار داده است انتقاد کرد.
بخشدار بندر کیاشهر نبز در این نشست ضمن تبریک عید غدیر از فرماندار برای توجه ویژه به سیمای عمرانی کیاشهر تشکر کرد.
خوشحال با یبان اینکه ، کیاشهر از همه لحاظ دارای ظرفیت بالایی می باشد اما ما از این ظرفیت ها استفاده نمی کنیم عنوان کرد : به نظر من مسئولین شهر کیاشهر دارای باور واعتقاد به این ظرفیت ها نیستند.
وی ازمسئولین اجرایی و اداری بندر کیاشهر خواست تا با باور قوی نسبت به اجرای برنامه های خود قدم بردارند.
بخشدار کیاشهر خاطر نشان کرد: با تمام وجود و قدرت در کنار مسئولین هستم تا با کمک هم بتوانیم سیمای عمرانی و عمومی شهر کیاشهر را توسعه دهیم.
خوشحال همچنین ازتشکیل کمیته عمرانی و کارگروه رسیدگی به سیمای عمرانی کیاشهر و تشکیل جلسه هر ۱۵ روز یک بار خبر داد.
در حاشیه این نشست مهرپور مدیر شبکه توزیع برق کیاشهر از بر طرف شدن مشکل ولتاژ برق در سه روستای ( سالکده ، نقره ده و دشمن کرده خبر داد.
مهرپور همچنین به بد حسابی ۳۰ در صد از مشترکین برق کیاشهر اشاره کرد و افزود : مشترکین بد حساب که بالای ۳دوره بدهی معوقه دارند به مقامات قضایی معرفی شده اند.
وی همچنین مبلغ کل بدهی مشترکین برق کیاشهر را ۹۴۰ میلیون تومان اعلام کرد.
سلسله عضو شورای شهر کیاشهر هم از احداث جاده سلامت در انتهای مرداب و سنگ فرش کردن آن خبر داد.

4 3 1

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …