چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار آستانه: رسانه ای که خبر نقل کند را اصلاح خواهم کرد!!

همای گیلان: حسین اسماعیلیان، فرماندار آستانه دیروز در جلسه شورای اداری آستانه مطالبی را نسبت به رسانه ها بر زبان آورد که بسیار عجیب به نظر می رسید.

axe9139

وی در این جلسه گفت:”یک پیام برای اصحاب رسانه دارم و اگر این پیام را درک کردند روابط کاری مشترکی را در سطح شهرستان تعریف خواهیم نمود و اگر درک نکردند احساس می‌کنم که این اصحاب رسانه قدرت پرداختن به موضوعات را نخواهند داشت!!”

وی با بیان این جملات تلویحا به رسانه هایی که پیام ایشان را درک نکرده اند، گفته است که توان پرداختن به موضوعات را ندارند و در نتیجه با آن ها همکاری نخواهد کرد!!

وی با بیان اینکه این گفته من به این معنی نیست که رسانه‌ها نقل خبر کنند بلکه رسانه‌ها باید تولید خبر کنند و زمانی می‌توانند با من در این شهرستان کار کنند که متعهدانه به سمت تولید خبر روند نه نقل خبر و اگر نقل خبر داشته باشند بنده این شیوه را اصلاح خواهم کرد!!

البته ایشان نفرموده اند که منظورشان از اصلاح شیوه رسانه ها چیست و چطور می خواهند آن ها را اصلاح کنند و اینکه رسانه نباید خبر نقل کند یعنی چه؟؟؟

وی در ادامه با تشکر از استاندار گیلان بابت حضور سرزده به آستانه‌اشرفیه گفت: تاریخ آستانه به یاد ندارد که در چهار دوره فعالیت شورای اسلامی، استاندار در این مدت کوتاه دو بار وارد شهرستان شود و به دنبال پیگیری پروژه‌های عمرانی باشد.

البته از آن جایی که استاندار گیلان آستانه ای هستند مطمئنا به زادگاه خود علاقه وافری دارند و به قول آقای فرماندار زود به زود به آن جا سر می زنند.

جالب اینکه درحالی آقای فرماندار حضور استاندار را در آستانه سرزده می داند که در ادامه سخنانش می گوید:” علی رغم اینکه چند ساعت قبل از حضور استاندار در شهرستان، حضور وی را به مدیران اطلاع داده بودم!!!! متأسفانه جمع‌بندی اطلاعات کافی، برای ارائه به استاندار را شاهد نبودم”

حالا سوال اینجاست که چطور این حضور سرزده بوده است که آقای فرماندار از چند ساعت قبل حضور استاندار را به مدیران اطلاع داده بودند؟؟

نکته قابل تأمل اینکه فرماندار آستانه‌اشرفیه در بخش پایانی جلسه شورای اداری از خبرنگاران خبرگزاری‌ها و خبرنگار صدا و سیما خواست که برای ادامه جلسه با مدیران شهرستانی خود، سالن نشست را ترک کنند!!!

به نظر می رسد فرماندار آستانه پیش از اینکه بخواهد شیوه رسانه ها را اصلاح کند، باید عملکرد مدیرانی را که تا ساعت ۸ هم بر سر کار حاضر نمی شوند را اصلاح کند./خزر آنلاین

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …