چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار املش در جمع خبرنگاران : افتتاح ۳۶ پروژه عمرانی در ایام ا.. دهه فجر در شهرستان املش

نشست خبری فرماندار شهرستان املش با خبرنگاران استانی و شهرستانی املش در قالب کاروان خبری کمیته ارتباطات اطلاع رسانی دهه فجر در  سالن همایش فرمانداری املش برگزار شد.

در این مراسم  جعفری فرماندار املش ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت : از تمام خبرنگارانی که در طول سال همواره حامی ما بوده و در تمام زمینه ها ما را پشتیبانی می نمایند قدردانی دارم.

فرماندار املش اظهار داشت : خبرنگاران انسانهایی هستند که مشکلات مردم را بدون کمی و کاستی به گوش مسئولین و در مقابل عملکرد دولت مردان را به گوش مردم و جهانیان می رسانند.

وی با بیان این مطلب که ” در سال گذشته شرایط اقتصادی کشور با مشکلاتی همراه بود ” افزود : با همکاری و تلاش تمام مسئولین شهرستان سعی نمودیم تا بتوانیم برنامه های مناسبی را در ایام خجسته دهه فجر برای مردم غیور  شهرستان داشته باشیم.

فرماندار املش  بیان داشت : ۵۸ برنامه فرهنگی برای این ایام در نظر گرفته شده است که مهمترین این برنامه ها عبارتند از :گلباران مزار شهدا ، دیدار با امام جمعه شهرستان ، برپایی نماز شکرانه جشن انقلاب در اولین روز دهه فجر ، برگزاری همایش پیاده روی و مسابقات متنوع ، برپایی نمایشگاه  و آثار قرآنی .

جعفری نصب تابلو یادمان شهید ۱۲ ساله شهرستان جمشید داداشی ، تجلیل از ایثارگران شاغل در ادارات ، تجلیل از خانواده های ایثارگران ، مراسم نورانی  محفل انس با قران و … را از دیگر برنامه های ایام دهه فجر برشمرد.

وی به پروژه های عمرانی شهرستان اشاره نمود و گفت : ۳۶ پروژه در شهرستان با هزینه ۶۳۵۱۵۰۰۰۰۰ تومان در زمینه های مختلف به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار املش به برخی از  پروژه های عمرانی شهرستان اشاره کرد و گفت : شهرداری املش ۹ پروژه ، گاز ۵ پروژه ، برق ۵ پروژه که با بهره برداری از این ۵ روستا تمام روستاهای شهرستان از نعمت برق برخوردار خواهند شد .

جعفری افزود : افتتاح ۵ پروژه در کمیته امداد امام (ره) ، ۳پروژه  در راه و شهرسازی ، ۲ پروژه توسط بهزیستی، ۱ پروژه  در میراث فرهنگی ،۱  در پروژه آبفار و … از پروژه های  دیگر ایام ا.. دهه فجر می باشد.

  خبرنگار : فاطمه مشفق

About

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …