چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار بندرانزلی: قرار نبود رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان شوم

فرماندار بندرانزلی گفت: از ابتدا قرار نبود رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان شوم.

سعادتمند داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی درباره انصراف خود از ریاست هیئت مدیره باشگاه ملوان اظهار کرد: از ابتدا بنا نبود رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان شوم.

وی ادامه داد: «هدایتی» مالک پیشین باشگاه ۷۰ درصد از سهام باشگاه ملوان را در اختیار داشت و دو نفر از مسئولان شهر انزلی و سه نفر با انتخاب مالک به عنوان اعضای هیئت معرفی شدند.

این مسئول افزود: ۳۰ درصد سهام باشگاه ملوان نیز در اختیار دو نفر از اعضای نیروی دریایی بود و پس از آنکه هدایتی تصمیم به واگذاری سهام گرفت، درخواست کرد تا در صورت حذف اسمش از هیئت مدیره یک میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کند و در آن زمان از بنده درخواست شد تا زمانی که وضعیت مالکیت تیم مشخص شود رئیس هیئت مدیره باقی بمانم.

وی درباره انصراف «غمخوار» از سمت ریاست هیئت مدیره باشگاه ملوان گفت: «محجوب» مالک جدید باشگاه ملوان غمخوار را به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب کرد اما او فرصتی برای حضور مستمر و نظارت بر تیم نداشت و به همین منظور بنده رئیس هیئت مدیره شدم.

داودی به جایگاه خوب ملوان در جدول رده‌بندی لیگ اشاره کرد و گفت: تیم ملوان در جایگاه خوبی قرار دارد و در صورتی که در آینده نیز نتایج خوبی بگیرد به رتبه‌های بالاتری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: بنده به دلیل مسئولیت سختی که در فرمانداری به‌عهده دارم تنها به عنوان عضوی از هیئت مدیره در کنار تیم هستم و «سیروس محجوب» رئیس هیئت مدیره باشگاه ملوان است

About

Check Also

گزارش تصویری سالگرد زنده یاد سیروس قایقران

گزارش تصویری سالگرد زنده یاد سیروس قایقران محسن بخشنده: سالگرد زنده یاد سیروس قایقران کاپیتان …