چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار جدید لاهیجان: تنها معیار بنده کار در چهارچوب قانون با حفظ کرامت انسان‌ها و وحدت و همدلی است

فرماندار جدید شهرستان لاهیجان تأکید کرد: تنها معیار بنده کار در چهارچوب قانون با حفظ کرامت انسان‌ها و وحدت و همدلی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری و مسئولین نظام نیز می‌باشد.

همای گیلان، به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان؛ اسماعیل میر غضنفری در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان که صبح امروز با محوریت تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: از حسن اعتماد استاندار محترم گیلان بسیار متشکرم و امیدوارم روزی که از این شهرستان می‌روم سرم را بالا بگیرم و خدمتی هرچند ناچیز برای مردمان ولایت مدار این شهرستان داشته باشم.

وی با تقدیر از زحمات امیر جانبازی در طول مدت سرپرستی فرمانداری به برخی مشکلات شهرستان لاهیجان اشاره کرد و گفت: باعث تأسف است که عروس شهرهای گیلان و پایتخت گردشگری استان با معضل زباله و پسماند روبه‌رو باشد.

میر غضنفری تأکید کرد: تنها معیار بنده کار در چهارچوب قانون با حفظ کرامت انسان‌ها و وحدت و همدلی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری و مسئولین نظام نیز می‌باشد.

فرماندار شهرستان لاهیجان عنوان کرد: در این مقطع حساس که همه دشمنان نظام به دنبال بدنام کردم نظام و ناکارآمد نشان دادن نظام می‌باشند تکلیف ما این است که با وحدت و همدلی از مشکلات و سختی‌ها بگذریم.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض

۵۰ گونه جانوری ایران در خطر انقراض کارشناس دفتر مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط …