چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رشت امروز طی نامه ای به شورای شهر رشت و با طرح ابهاماتی عجیب، عملا مانع از استیضاح شهردار شد

فرماندار رشت امروز طی نامه ای به شورای شهر رشت و با طرح ابهاماتی عجیب، عملا مانع از استیضاح شهردار شد.

 

به گزارش همای گیلان نقل از خزرآنلاین در همین راستا رییس شورای شهر رشت ، با بیان اینکه هیات تطبیق دو مورد را طرح کرده، گفت:
اولین مورد روشن بودن تذکرات ابلاغی به شهردار بود که ما هم در جواب اعلام کردیم که روشن بودن تذکرات به معنای مکتوب بودن آن نیست با این حال ما به صورت مکتوب هم اعلام کردیم. البته در گذشته اصلا چنین رویه ای وجود نداشته و همین مصوبات به همین شکل مورد قبول قرار میگرفت! این بار اما گفتند ابهام وجود دارد که علی ایحال باز هم به نظر هیات تطبیق و جناب فرماندار احترام گذاشتیم! و تمامی تذکرات را کپی گرفتیم و همکاران شورا تایید کردند و فرستادیم.

کارگرنیا با اشاره به ابهام بعدی هیات تطبیق، گفت: می گویند باید مستندات ارائه بدهید که چرا قانع نشدید؟! در هیچ کجای قانون نیامده که اعضایی که قانع نشدند باید دلایل و مدارک ارائه کنند تا این دلایل و مدارک بررسی شود! این جز اختیارات شورا هست و قانون به اعضای شورا این اختیار را داده که پاسخ های شهردار را بررسی کنند و اگر قانع شدند نظرشان را بدهند و اگر هم قانع شوند یا نشوند، کسی نمیتواند بپرسد تو چرا قانع شدی یا تو چرا قانع نشدی! این از اختیارات اعضای شورا هست و ما این را طی نامه ای نوشتیم و به جناب فرماندار هم اعلام کردیم!

About نسرین عشقی

Check Also

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است

حسن پورقربان، شهردار اسبق انزلی: عدم ثبات مدیریتی از دغدغه های اساسی شهرداران است همای …