چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رشت تاکید کرد : وجود سپاه، نوید بخش آینده با عظمت ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان است

فرماندار رشت با اشاره به اینکه فرزندان غیور ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مصداق عینی مجاهدین فی سبیل الله هستند، اظهار داشت: سرعت بالندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تشکیل تا‌کنون، نوید بخش آینده‌ای روشن و با عظمت برای ایران اسلامی و تمامی ملت‌های مسلمان است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی با همراهی معاونین خود در دیدارهای جداگانه با سرهنگ پاسدار قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی و سرهنگ پاسدار صفر پور فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت که به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار انجام شد، با اشاره به اینکه ورود سپاه در عرصه‌های مختلف انقلابی و اجتماعی همیشه برای مردم امیدآفرین بوده است، اظهار داشت: دولت انقلابی سیزدهم با ارج‌گذاری به از خود‌گذشتگی‌ها و فداکاری‌های مداوم سپاه در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، همکاری خوبی با این نهاد انقلابی و اسلامی در جهت گره گشایی از مشکلات مردم خواهد داشت.

فرماندار رشت با اشاره به این مطلب که امروز نوک پیکان حمله دنیای استکبار به سمت مقام عظمای ولایت و سپاه پاسداران است، گفت: با ایمان به وعده الهی که می فرماید (یا ایها الذین امنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم) مطمئنا از این همه دشمنی هیچ آسیبی به خیمه ولایت و سپاه پرتوان و پر تلاش وارد نخواهد شد.

دکتر امام پناهی با اشاره به وظیفه ذاتی سپاه، مصرح در قانون اساسی و بیانات حکیمانه امام راحل(ره) مبنی بر دفاع از دستاوردها، آرمان ها، ارزش ها و اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: سپاه پاسداران از زمان تشکیل تا‌کنون همواره در تحقق وعده‌های خود صادق بوده و حجم انبوه تبلیغات و کارشکنی های دشمنان، هزینه ای است که در دفاع از نظام و اهداف عدالتخواهانه و استقلال طلبانه آن پرداخت می کند.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به پیشگامی سپاه در تمامی عرصه‌های انقلاب، ادامه داد: امروز سپاه متکی به دانش روز و برخوردار از انگیزه انقلابی و اراده قوی، در تمامی بحران‌ها نظیر سیل، زلزله، همه‌گیری کرونا و عرصه‌های سازندگی و توسعه‌ای همچون پتروشیمی، سد سازی، راه سازی و طرح‌های محرومیت زدایی؛ دوشادوش دولت مشغول انجام وظیفه است.

وی افزود: ملت قدرشناس ایران هرگز حضور ارزشمند و فداکاری سپاه و بسیج در‌کنترل همه گیری ویروس کرونا و کمک موثر در انجام واکسیناسیون اقشار مختلف جامعه را از خاطر نخواهد برد.

دکتر امام پناهی در ادامه رمز ماندگاری و محبوبیت سپاه را‌، برخاستن از میان توده مردم برشمرد و گفت: مردم مهمترین پشتوانه نظام اسلامی هستند و وجود سپاهی برخاسته از بدنه ملت، ضامن بقای این انقلاب و نویدبخش‌آینده‌ای درخشان و با عظمت برای ایران اسلامی و سایر ملل مسلمان جهان است.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …