چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رشت خطاب به خانواده ایثارگر خشکبیجاری، عنوان کرد؛ شما با اهدای اعضای فرزند خود به انسانیت زندگی دوباره بخشیدید

فرماندار شهرستان رشت در دیدار با خانواده ایثارگر مرحوم مهدی مرادپور در روستای امین آباد خشکبیجار، اظهار داشت: این خانواده با اهدای اعضای فرزند خود به چهار هموطن نیازمند، در واقع انسانیت را تکثیر کرده اند.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی در دیدار با خانواده جوان ۱۸ ساله مرحوم مهدی مرادپور دهکاء در امین آباد خشکبیجار که با اهداء اعضای وی به چهار هموطن زندگی دوباره بخشید، گفت: به یقین شما الگویی پیشگام در امر اهدای عضو هستید و ایثار بزرگتان نزد خداوند بی اجر نخواهد بود.

دکتر امام پناهی با اشاره به اینکه تصمیم گیری در چنین شرایطی نشانه بزرگواری و عزت نفس بالای خانواده مرحوم مرادپور است، اظهار داشت: با توجه به آیه شریفه (و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا) شما کار بزرگی انجام داده اید که رضایت خداوندی را در پی خواهد داشت.

فرماندار رشت ضمن تقدیر از اوج ایثار مادر و خانواده مرحوم مرادپور، اظهار داشت: این خانواده با اهدای اعضای فرزند خود نه تنها به چهار تن از هموطنان گرامی بلکه به معنای انسانیت جان دوباره بخشید و شایسته است تا دستگاه‌های متولی نیز از گسترش فرهنگ پسندیده اهدای عضو با جدیت تمام حمایت کنند.

گفتنی است مرحوم مرادپور بار در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ دچار مرگ مغزی شد که با رضایت مادر و خانواده آن مرحوم قلب، کبد و کلیه های وی به چهار هموطن نیازمند اهدا گردید .

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …