چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رشت در بازدید از پروژه های آسفالت روستایی شهرستان، خبر داد: آغاز عملیات آسفالت راه روستایی بیجاربنه به کیژده

فرماندار رشت با بیان این مطلب که با تکمیل آسفالت قطعات راه خناچاه به شالکوه از بار ترافیکی ورودی محور آستانه به رشت کاسته خواهد شد، از آغاز آسفالت فاز دوم راه روستایی بیجاربنه به کیژده خبر داد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی در بازدید از پروژه‌های آسفالت راه های روستایی بخش مرکزی، گفت: آسفالت راه‌های روستایی ضمن اثر گذاری مستقیم در عمران، توسعه و سرمایه‌گذاری روستایی، در کاستن از بار ترافیکی مسیرهای اصلی نیز موثر خواهد بود.

فرماندار رشت با اشاره به آغاز عملیات آسفالت فاز ۲ راه روستایی بیجار بنه به کیژده که با تخصیص ۲/۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی و به طول ۲ کیلومتر وارد مرحله اجرا شده است، افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از این قطعه تا پایان خردادماه جاری، موجبات تسهیل در رفت و آمد محور آستانه به رشت فراهم خواهد گردید.

امام پناهی در ادامه با بیان این مطلب که اعتبار آسفالت راه ارتباطی کیژده به شالکوه تامین و با برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار عملیات آسفالت آن به زودی آغاز خواهد شد، اظهار داشت: با اجرا و اتمام آسفالت این قطعه، مراحل آسفالت محور خناچاه به لچه گوراب، بیجاربنه، کیژده و در نهایت شالکوه تکمیل و این محور به عنوان رینگ کمربندی، در کاستن از بار سنگین ترافیک محور آستانه به رشت نقش محسوسی خواهد داشت.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …