چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رشت : هفته فرهنگ و هنر رشت در تقویم سالانه فرهنگی شهر رشت ثبت شد

همای گیلان:در جلسه هم اندیشی مدیران فرهنگی شهرستان رشت که روز شنبه ۴ بهمن با حضور مدیران شانزده دستگاه فرهنگی شهر رشت و به ریاست فرماندار در خانه ابریشمی برگزار گردید ، مباحث مهم فرهنگی رشت مطرح شد که مهمترین آن ثبت هفته فرهنگ و هنر رشت در تقویم سالانه فرهنگی شهر رشت بود.

download

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت در این جلسه گفت : مطرح شدن ایده هفته فرهنگ و هنر از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ارائه حرکت ارزنده ای بود که خوشبختانه با موفقیت در حال برگزاری است.

وی افزود : این حرکت فرهنگی موجب معرفی و غنای فرهنگی رشت و ارتقاء فعالیت های هنری خواهد گردید.

فرماندار رشت خاطر نشان کرد : ثبت هفته فرهنگ و هنر رشت در تقویم سالانه این شهر موجب تحولات شگرف فرهنگی و هنری و حتی جذب بیشتر توریسم خواهد شد.

رضا ثقتی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و دبیر برگزاری نخستین هفته فرهنگ و هنر این شهر نیز ضمن تقدیر از حمایت های فرماندار و مدیر کل محترم ارشاد گیلان یکی از ویژگی های بارز برگزاری این هفته را همگرایی و در کنار هم بودن نهادها و سازمانهای فرهنگی دانست.

رضا ثقتی از اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی ، هنری و مذهبی در طول هفته فرهنگ و هنر در ۱۴ بخش اصلی خبر داد.

مظفر نیکومنش رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این نشست ، اقدامات فرهنگی نظیر هفته فرهنگ و هنر رشت ، ایجاد خانه مشروطه و ایجاد موزه هنرهای معاصر را از  پیگیریهای دکتر فاضلی مدیر کل ارشاد گیلان دانست و آنها را از اتفاقات بزرگ فرهنگی شهر بر شمرد.

امضاء لوح یادبود هفته فرهنگ و هنر رشت پایان بخش نشست مدیران فرهنگی این شهر در خانه ابریشمی بود تا این حرکت فرهنگی در تقویم سالانه این شهر ثبت شود.

هفته فرهنگ و هنر رشت از ۱ الی ۷ بهمن با اجرای برنامه های مختلف در رشت برگزار می شود.

About سردبیر ارشد

Check Also

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار به رد اعتبارنامه می رسد؟

با اتهام تضییع اموال دولتی تائید حکم قضایی یکی از نمایندگان گیلان در مجلس؛ کار …