چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر:لزوم استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در رضوانشهر

فرماندار رضوانشهر گفت: ظرفیت‌های اجتماعی و آموزشی برای پیشگیری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در شهرستان بکار گرفته شود.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، هم اکنون امروز شنبه هفتم خرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه امنیتی و انتظامی شهرستان که با محوریت سرقت، سلاح و مهمات، مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز گفت: ظرفیت‌های اجتماعی و آموزشی برای پیشگیری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی در شهرستان بکار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه بستر توسعه در جامعه امنیت بوده و این امنیت است که شرایط را برای تداوم رشد و توسعه هر کشوری فراهم می‌کند، تاکید کرد: متولیان امر با همکاری، همدلی و همیاری مردم در راستای این امر مهم اهتمام ورزند.

فرماندار رضوانشهر افزود: دستگاه‌های اجرایی در زمینه آموزش، فرهنگ سازی و پیشگیری از مواد مخدر ایفای نقش نمایند.

مهندس صفوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح بزرگ اقتصادی دولت سیزدهم و حذف ارز ترجیحی گفت: دولت در شرایط حساس کنونی تصمیمات بسیار مهمی اتخاذ کرده و انتظار ما این است همه ی دستگاه های اجرایی بویژه مردم، به تحقق این امر کمک کنند.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گفت: یکی از مولفه های موثر بر قاچاق، احتکار و موضوعاتی مشابه آن جو روانی حاکم برجامعه است که باید بعنوان یک فرهنگ در بین مردم نهادینه شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

 

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …