چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: آبگذاری سردهنه های کشاورزی در رضوانشهر

فرماندار رضوانشهر گفت: با توجه به بارش شدید باران در شبانه روز گذشته، به منظور جلوگیری از خسارات بیشتر به مزارع کشاورزان، که سردهنه های کشاورزی بازگشایی شده بود، امروز با کمک اعضای ستاد بحران شهرستان آبگذاری شدند.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، مهندس سید نادر صفوی میرمحله امروز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به بارش شدید باران در شبانه روز گذشته، به منظور جلوگیری از خسارات بیشتر به مزارع کشاورزان، سردهنه های اصلی کشاورزی از جمله روشن دغن، سیدسرا و امیربند پونل و رودخانه دیناچال بازگشایی شده بود، امروز با کمک اعضای ستاد بحران شهرستان آبگذاری شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات اعضای ستاد بحران شهرستان، خطاب به کشاورزان زحمتکش افزود: از اول صبح فردا عملیات بازسازی بقیه سردهنه انجام خواهد شد و از این باب کشاورزان عزیز نگرانی نداشته باشند و هرجایی را هم که نیاز به لایروبی انهار باشد با تمام امکانات انجام خواهد شد.

رییس ستاد مدیریت بحران رضوانشهر تاکید کرد: در دولت مردمی مسئولین بایستی شبانه روز به مردم خدمت بی منت داشته باشند و تعطیلات و غیر تعطیلات ما نداریم در همه حال در کنار مردم و کشاورزان عزیز هستیم و خواهیم بود.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …