چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: اردوهای راهیان نور به تقویت و استحکام پایه های امنیت کشور کمک می کند

همای گیلان، محمد مهدی مظفری در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور این شهرستان با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور افزود: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم،امروز امنیت کشور ما در سایه ایثارگری های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس در صیانت از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی محقق شده است، لذا می طلبد همه مسئولین و دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی این شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر این اردوهای فرهنگی مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور به تقویت و استحکام پایه های امنیت کشور کمک شایانی می کند و اگر روزی نیاز به دفاع بود، نسل جوان ما آمادگی بیشتری دارد.

مظفری تصریح کرد: : افرادی که در این حرکت فرهنگی شرکت کرده اند نگرش آنها به حوزه دفاع مقدس تغییر کرده و اگر بهتر برنامه ریزی کنیم می توانیم مسائل مربوط به دفاع مقدس را به خوبی به نسل جدید و فرزندان خودمان منتقل و آنها را با این فرهنگ غنی آشنا نمائیم.

همچنین معاون فرماندار رضوانشهر نیز در این جلسه گفت: راهیان نور یکی از اقدامات ارزشمند و پاسداشت ایثار و شهادت و بعنوان یک نگاه بسیار عظیم فرهنگی در جهت زنده نگه داشتن ایثارگری های شهدا و رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است.

قربان خوشحال بیان داشت: امروز کشور پهناور جمهوری اسلامی ایران به رهبری مقام معظم رهبری موضوع راهیان نور را یکی از مسائل ترویج فرهنگی در راستای اهداف عالی نظام می داند

وی افزود: راهیان نور در راستای تحقق اهداف و آرمان های شهدای عزیز و ایثارگران می باشد لذا همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

معاون فرماندار رضوانشهر اظهار داشت: امرزو که پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های علمی ،فرهنگی و انقلابی به عنوان یک قطب بزرگ و ارزشمند در دنیا تنین انداز شده است و امنیت کشور حاصل رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان ما در دوران ۸ سال دفاع مقدس بوده و افتخار جمهوری اسلامی این است که امروز توانستیم با همه جهانخواران و معاندین نظام با بزرگی و عظمت به رهبری مقام معظم رهبری سر بلند باشیم.

سرهنگ سید جلیل قاسمی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در این نشست با بیان خاطرات شهداء و رزمندگان در جبهه و جنگ گفت: خاطرات جنگ گنجینه تمام نشدنی برای آیندگان ما است.
وی از فرماندار و معاون فرماندار و همه مسئولین شهرستان که در این کار بزرگ فرهنگی همکاری لازم را دارند تشکر نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است

خسروپناه: نگهداری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است دبیر شورای عالی …