چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: اردوهای راهیان نور فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است

اختصاصی همای گیلان، محمد مهدی مظفری در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور این شهرستان از همه مدیران دولتی و بخش خصوصی که در اجرای برنامه های شهرستانی تعامل و همکاری داشته اند تشکر نمود و افزود: اردوهای راهیان نور فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور گفت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم، امنیت کشور در سایه ایثارگری های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس در صیانت از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی محقق شده است، لذا می طلبد با فرهنگ سازی بتوانیم صحنه هایی که جوانان ما در میدان های حق علیه باطل با رشادت ها و ایثارگری ها جان خودشان را گذاشتند به نسل جوان و آینده انتقال دهیم تا نسل های جدید را از نزدیک با فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ رزمندگان آشنا کنیم.

مظفری ادامه داد: کاروان های راهیان نور، انتقال دهنده فرهنگ جهاد، ایثار و مقاومت در عصری است که دشمنان چشم طمع به ارزش ها و باورهای ملت بزرگ ایران دارند.

فرماندار رضوانشهر بیان داشت: حضور جوانان در اردوهای راهیان نور آنها را با ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان آشنا می‌کند.

وی همکاری مسئولین و دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی این شهرستان را برای برگزاری هرچه بهتر این اردوهای فرهنگی و تربیتی ضروری دانست.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در این نشست با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری گفت: سفر زیارتی راهیان نور فرصتی برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان است.

سرهنگ دوم پاسدار سید اکبر قاسمی در ادامه با ارائه گزارشی از اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان گفت : ۴۲۰ نفر از رضوانشهر در تاریخ های ۱۹ و ۲۸ اسفند ماه سال جاری جهت سفر زیارتی و بازدید به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

با کانال همای خبر همراه باشبد

About عطیه نصرتی

Check Also

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، توانمندی، کارآمدی، تامین منابع، نظارت و همچنین رعایت نظم و انظباط لازمه توفیق در پاسخگویی به مطالبات مردم است

فرماندار لنگرود در مراسم تکریم و معارفه ریاست اداره بهزیستی شهرستان: اخلاق مداری، قانون مداری، …