چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر از بهسازی و روکش آسفالت راه های مواصلاتی به طول ۱۸ کیلومتر در این شهرستان خبر داد

فرماندار رضوانشهر گفت: با پیگیری های صورت گرفته حدود ۱۸ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت راه های مواصلاتی در این شهرستان در آینده نزدیک انجام خواهد شد

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز شنبه شانزدهم اردیبهشت مهندس سید نادر صفوی میرمحله طی نشستی با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان به منطور بررسی مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان ضمن قدردانی از مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه توجه جدی به زیرساخت ها به ویژه راه های مواصلاتی در توسعه شهرستان نقش اساسی دارد؛ گفت: شهرستان رضوانشهر با توجه به وضعیت راه های اصلی و فرعی روستایی و کوهستانی و موقعیت استراتژیک بودن منطقه، نیاز به بهسازی و ترمیم آسفالت ، پروژه های زیرساختی و ابنیه های فنی دارد، که لازم است اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به سیاست های دولت مردمی در حوزه خدمات رسانی گفت: ارایه خدمت بی منت اولویت نخست کاری دولت سیزدهم بوده و در طی این مدت اقدامات خوبی در این شهرستان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، بهداشت و درمان، برق، ارتباطات، آموزشی، فرهنگی و … انجام شده است.

فرماندار رضوانشهر در ادامه از حمایت های نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی و استاندار گیلان در راستای پیگیری پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان قدردانی نمود و خاطر نشان کرد: خدمت به مردم جزء اصول اساسی دولت سیزدهم است که همه توان خود را در مسیر خدمت و رفع مشکلات مردم با عزم جدی و اراده راسخ بکار گرفته است.

صفوی افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و مساعدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، در آینده نزدیک حدود ۱۸ کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی راه های روستایی پروژه بهسازی و روکش آسفالت انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این پروژه ها شامل بهسازی و روکش آسفالت محور پونل به بیجارکن و چکوچه پشت به طول ۱.۵ کیلومتر، پونل به شاندرمن به طول ۳.۵ کیلومتر، پونل به رودبارسرا و اولم به طول ۲ کیلومتر، پونل به خلخال به طول ۵ کیلومتر و محور پونل به اردجان به طول ۴ کیلومتر می باشد، که این جزی از خدمات دولت مردمی در این شهرستان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان به پروژه رفوژ میانی محور پونل به رضوانشهر اشاره نمود و افزود: روشنایی جاده ای این محور (رفوژ میانی) تا چند روز آینده نصب خواهد شد.

همچنین در ادامه فرماندار رضوانشهر به اتفاق مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از برخی راه های روستایی و پروژه های عمرانی این شهرستان بازدید میدانی بعمل آوردند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …