چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر از تشکیل هیات امناء مسکن محرومین حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) در این شهرستان خبر داد

فرماندار رضوانشهر از تشکیل هیات امناء مسکن محرومین حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) در این شهرستان خبر داد

 

فرماندار رضوانشهر با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت گسترش و توسعه احداث مسکن محرومین و اقشار کم درآمد، گفت: با مشارکت مردم و خیرین منطقه، هیات امناء مسکن محرومین حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) در این شهرستان تشکیل خواهد شد.

 

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، ظهر امروز مهندس سیدنادر صفوی میدمحله در جلسه هماهنگی به منظور تشکیل هیات امناء مسکن محرومین حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) که با حضور امام جمعه رضوانشهر و بخش پره سر و نماینده ولی فقیه در بنیادمسکن انقلاب اسلامی گیلان و جمعی از مسئولین و خیرین در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت گسترش و توسعه احداث مسکن محرومین و اقشار کم درآمد با تکیه بر مشارکت مردم و خیرین، گفت: با مشارکت مردم و خیرین منطقه، هیات امناء مسکن محرومین حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) در این شهرستان تشکیل خواهد شد.

 

وی با تشکر از خیرین و مشارکت های مردی برای احداث سرپناه برای محرومان و نیازمندان افزود: آثار خیرین و نیکوکاران نه تنها در منطقه و کشور بلکه در جهان فراگیر است.

 

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه حساب ۱۰۰ امام یکی از مهمترین تشکل ها برای شهرستان است؛ گفت: امیدواریم با سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و هماهنگی های لازم هیات امناء و بهره گیری از امکانات موجود بنیاد مسکن شهرستان شاهد گام های بلندتری به منظور مسکن دار نمودن افراد محروم جامعه باشیم.

 

صفوی ادامه داد: برای در امان ماندن محرومین و قشر نیازمند جامعه از آسیب های اجتماعی، همه باید با وحدت و همدلی به این قشر از جامعه کمک کنیم.

 

همچنین حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه رضوانشهر و حجت الاسلام و المسلمین یگانه امام جمعه بخش پره سر و حجت الاسلام قربانپور نماینده ولی فقیه در حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیادمسکن انقلاب اسلامی گیلان نیز در این جلسه بیانات مبسوطی ایراد نمودند و خواستار مشارکت خیرین و مردم به قشر نیازمند جامعه با تشکیل هیات امناء ۱۰۰ امام (ره) شدند./انتهای خبر

 

About مدیر خبر1

Check Also

طی انتشار پیامی صورت پذیرفت؛ مدیرعامل آب گیلان ضمن تبریک آغاز سال آبی جدید از همراهی کشاورزان و مسئولان گیلان که منجر به مدیریت موفق سال آبی گذشته شد، قدردانی کرد

طی انتشار پیامی صورت پذیرفت؛ مدیرعامل آب گیلان ضمن تبریک آغاز سال آبی جدید از …