چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر از معرفی ۴۳ طرح اشتغالزاریی به مبلغ ۶۷ میلیارد ریال به بانک های عامل شهرستان خبر داد

همای گیلان، فرماندار رضوانشهر گفت: تا کنون ۴۳ طرح با اشتغالزایی ۱۳۸ نفر در قالب طرح های اشتغال روستایی و فراگیر به بانک های عامل شهرستان معرفی شده اند.

✅عسکر حسنی پور در سی امین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان با بیان اینکه تا کنون ۴۳ طرح اشتغالزایی در قالب طرح های اشتغال روستایی و فراگیر به بانک های عامل معرفی شده اند، گفت: این طرح ها شامل گردشگری، کشاورزی، صنعتی و خدماتی با اشتغال زایی ۱۳۸ نفر می باشد که در مجموع ۶۷ میلیارد ریال تسهیلات از بانک های عامل دریافت خواهد نمود.

✅وی تأکید کرد: بخشدارن نسبت به لیست روستاهایی که سهمیه دارند ولی هنوز هیچ گونه اقدامی در این راستا صورت نگرفته است در جلسه بعدی ارائه گزارش نمایند.

✅حسنی پور گفت: اداره میراث فرهنگی شهرستان برای متقاضیانی که پروانه موافقت اصولی صادر شده است ظرف مدت ۴ روز پرونده ها را تعیین تکلیف و در سامانه کار ثبت یا به دبیر خانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ارسال نمایند.

✅وی ضمن تشکر از تلاش و پیگیری همه مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای کارگروه اشتغال رضوانشهر با اشاره به ظرفیت شهرستان در بخش کشاورزی از اداره جهاد کشاورزی خواست تلاش بیشتری در جهت دست یابی به این ظرفیت ها داشته باشند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …