چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان نسبت به سال گذشته

فرماندار رضوانشهر در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: امسال ۶۷۹ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه عمرانی در این شهرستان مصوب شده، که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز شنبه هشتم مرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری، سیاست های دولت مردمی و تاکیدات استاندار محترم گیلان در راستای خدمتگزاری و ایجاد امید در بین مردم گفت: دولت مردمی تمام تلاش خود را با استفاده از مشارکت مردمی و توزیع بسته های معیشتی و مشوقی به منظور ایجاد امید و اعتماد سازی در بین مردم بکار گرفته است.

وی با اشاره به سیاست های راهبردی دولت سیزدهم در توزیع اعتبارات امسال که در سه بخش تعریف شده است، افزود: توزیع اعتبارات امسال با اولویت محرومیت زدایی و توجه به مناطق کم برخوردار و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام است.

فرماندار رضوانشهر گفت: امسال ۶۷۹ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه عمرانی در این شهرستان مصوب شده، که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

مهندس سید نادر صفوی تصریح کرد: بر اساس گفتمان دولت سیزدهم با بازدید های میدانی و نشست های متعدد با مدیران پروژه های شهرستان با حساسیت ویژه مورد ارزیابی قرار گرفت و اعتبارات را به صورت عادلانه در بخش های مختلف توزیع کردیم.

رئیس کمیته برنامه ریزی رضوانشهر با بیان اینکه ارزیابی مدیران بر اساس جذب اعتبارات خواهد بود، تاکید کرد: با توجه حساسیت و محرومیتی که منطقه دارد این اعتبارات نیاز ضروری شهرستان می باشد، لذا مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به پیگیری و جذب آن از ادارت کل استانی اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر همچنین گفت: تعمیر و تجهیز ساختمان اداری ادارت ، مشمول بودجه نظام استانی هستند که مدیران شهرستانی باید نسبت به جذب این اعتبارات از ادارات کل مربوطه اقدام نمایند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …