چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: اقدامات بیمه سلامت در حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه ستودنی است

همای گیلان :فرماندار رضوانشهر با حضور در اداره بیمه سلامت این شهرستان گفت:حمایت از قشر آسیب پذیر و کم درآمد جامعه در شرایط شیوع ویروس کرونا بسیار با ارزش است که سازمان بیمه سلامت در این زمان با حذف آزمون وسع و ارائه دفترچه رایگان به درستی در این مسیر گام برمی دارد که قابل تحسین است.

محمود قاسمی افزود: بدون شک جامعه سالم، بستر ساز توسعه و رشد و شکوفائی کشور در تمامی زمینه هاست که سازمان بیمه سلامت با فرهنگ سازی وارتقای سلامت جامعه گامهای موثری دراجرای این فرآیند برداشته است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیکی با هدف حذف تدریجی دفترچه کاغذی از اقدامات بسیار ارزشمندی است که توسط سازمان بیمه سلامت اجرا شده و در جهت اجرای کامل آن در شهرستان رضوانشهر حمایت لازم انجام خواهد شد.

قاسمی افزود: از ۷۰هزارنفرجمعیت شهرستان رضوانشهر چهل و پنج هزار و ۲۵۰ نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که این نشانگر اهمیت بیمه سلامت درحوزه سلامت است.

وی در پایان از زحمات رییس بیمه سلامت شهرستان رضوانشهر و مجموعه همکاران شان قدردانی کرد.

اداره بیمه سلامت رضوانشهر از نظر عملکرد و ارائه خدمات بر اساس ارزیابی صورت گرفته جز دومین شهرستان برتر استان گیلان می باشد.

با کانال همای خبر همراه باشید.http://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی از دستاوردهای ایران اکسپو ۱۴۰۳ خبر داد: ۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال هیأت های خارجی از بسته های سرمایه گذاری

۱۶ تفاهم نامه سرمایه گذاری و استقبال از بسته های سرمایه گذاری معاون توسعه اقتصادی …