چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: ایجاد شرکت تعاونی توسعه و عمران زمینه ساز رونق اقتصادی در منطقه

فرماندار رضوانشهر: ایجاد شرکت تعاونی توسعه و عمران زمینه ساز رونق اقتصادی در منطقه

 

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر ضرورت تشکیل تعاونی توسعه و عمران این شهرستان گفت: راه اندازی و فعالیت شرکت تعاونی توسعه و عمران زمینه ساز رشد و رونق اقتصادی این منطقه می شود.

 

به گزارش همای خبر؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، امروز چهارشنبه هشتم آذر مهندس سیدنادر صفوی میرمحله در جلسه تشکیل تعاونی توسعه و عمران این شهرستان اظهار داشت: تشکیل تعاونی توسعه و عمران این شهرستان راه گشای بسیاری از مشکلات منطقه در بخش های مختلف است.

 

وی تصریح کرد: تشکیل تعاوتی توسعه و عمران؛ در راستای قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی و هیئت وزیران مبنی بر لزوم واگذاری امور مربوط به عمران و آبادانی هر منطقه به مردم همان منطقه می باشد.

 

فرماندار رضوانشهر گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری و هم افزایی بخشداران ،ادارات ذیربط ،شوراها، دهیاران و شهرداری ها برای تشکیل این تعاونی فراگیر اهتمام جدی داشته باشند.

 

صفوی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت های این شرکت برای رفع مشکلات مربوط به اجرای پروژه ها و طرح های مختلف عمرانی، اقتصادی، گردشگری ،کشاورزی و… به نحو مطلوب بهره برد،  گفت: با توجه به راهکارهایی که از طریق قانون گذار پیش بینی شده، فعالیت شرکت تعاونی توسعه عمران در تسریع بسیاری از طرح های این شهرستان می تواند موثر باشد.

 

نماینده عالی دولت در رضوانشهر خاطرنشان کرد: کلیه افراد حقیقی و حقوقی ساکن یا شاغل در شهرستان می توانند با عضویت در این تعاونی، نقش بسزایی در توسعه و آبادانی منطقه داشته باشند/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده

محمد درویش: هیچ آبی در سفره‌های آب زیرزمینی کشور باقی نمانده   🔹محمد درویش، پژوهشگر …