چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: بانوان در سازندگی جامعه نقش آفرین هستند

فرماندار رضوانشهر: بانوان در سازندگی جامعه نقش آفرین هستند

 

فرماندار رضوانشهر گفت: بانوان در سازندگی جامعه و روند روبه رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرین هستند.

 

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، امروز یکشنبه بیست و یکم آبان مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جمع بانوان شاغل در ادارات این شهرستان به نقش زنان در جامعه اسلامی اشاره نمود و گفت: در دین مبین اسلام بار ها به مراقبت و دفاع از حقوق بانوان در جامعه اسلامی تاکید شده است.

 

وی با بیان اینکه حکومت ما حکومت اسلامی است، تاکید کرد: همه مسئولین با توجه به آموزه های دینی موظف به رعایت حقوق عامه بانوان در ادارات و جامعه هستند.

 

فرماندار رضوانشهر گفت: بانوان در در سازندگی جامعه و روند رو به رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف نقش آفرین هستند، که این را با حضور خود در اویل شکل گیری انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب نیز به اثبات رسانده اند.

 

صفوی با قدردانی از زحمات بانوان شاغل در ادارات این شهرستان تاکید کرد: بانوان در محیط اداری باید مورد احترام روسا و کارکنان ادارای باشند.

 

نماینده عالی دولت در رضوانشهر به دستورالعمل ۷۵ ماده ای تحکیم بنیان خانواده از سوی دولت مردمی اشاره نمود و افزود: حدود ۸۰ درصد این دستورالعمل ها در حمایت از زنان و بانوان شاغل در ادارات است.

 

فرماندار رضوانشهر با اشاره به حوزه سلامت، اضافه کرد: در دولت انقلابی برای اولین بار در کشور روستاها از مزایای بیمه ای برخوردار هستند، این نشان می دهد که دولت سیزدهم به حوزه سلامت نگاه ویژه ای دارد.

 

صفوی به موضوع عفاف و حجاب اشاره نمود و تاکید کرد: عفاف وحجاب یک نماد ارزش اسلامی ، دینی و انقلابی گری است که در جوامع اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، لذا بانوان شاغل در ادارات موظف به رعایت حفظ حجاب و عفاف هستند و در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نیز باید اهتمام داشته باشند/انتهای خبر

About مدیر خبر1

Check Also

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش آموزی ایران با شکست آلمان …