چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: برنامه های دهه کرامت باید در راستای ترویج معارف اهل بیت (ع) در جامعه باشد

فرماندار رضوانشهر گفت: برنامه های دهه کرامت باید در راستای تقویت بنیه دینی و ترویج معارف اهل بیت (ع) در جامعه باشد

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز شنبه هفتم خرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت این شهرستان گفت: برنامه های دهه کرامت امسال باید با مشارکت مردمی، همکاری و پشتیبانی همه ادارات شهرستانی متفاوت تر از سال های گذشته برگزار گردد.

فرماندار رضوانشهرتصریح کرد: دهه کرامت دهه فجر آستان قدس رضوی است. فرصت مغتنمی برای عرض ارادت و تکریم به ساحت مقدس خاندان پاک و مطهر رسول الله(ص) و تبیین و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه است و از این دهه می توان به بهترین شکل برای اشاعه سیره ائمه معصومین(ع) در جامعه استفاده کرد.

وی تاکید کرد: برنامه های دهه کرامت باید در راستای تقویت بنیه دینی و ترویج معارف اهل بیت (ع) در جامعه باشد و برنامه های این دهه بایستی تاثیرگذار و همراه با ابتکار و خلاقیت و نوآوری باشد تا بتوانیم این فرهنگ دینی و اسلامی را به نسل جدید انتقال بدهیم. امیدوارم خداوند متعال توفیق معرفت اهل بیت(ع) و بهره‌مندی از شفاعت این گوهرهای زیبای هدایت وسعادت وتوفیق خدمت مطلوبتر به همه ماعطا فرماید.

مهندس صفوی در پایان از شهرداری ها و همه ادارات شهرستان خواست با آذین بندی و فضا سازی فرهنگی و تبلیغات محیطی در سطح شهر به مناسبت دهه کرامت اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان رضوانشهر نیز در این جلسه گفت: با توجه به مناسبت های پیش رو از جمله ارتحال حضرت امام راحل و قیام خونین ۱۵ که با دهه کرامت تقارن یافته است باید متولیان امر دقت لازم را در برگزاری برنامه های این ایام داشته باشند.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین گفت: دهه کرامت شروعش با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و پایان آن با خجسته میلاد باسعادت امام رضا علیه السلام است، جا دارد در این دهه با برگزاری مراسم جشن و سرور در مساجد شهرستان از فضائل این خواهر وبرادر گفته شود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …