چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب زمینه ساز امنیت اجتماعی است

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، صبح روز سه شنبه سی و یکم خرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: حجاب و عفاف به عنوان سرمایه های اصلی اجتماعی یک جامعه مطرح هستند و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب زمینه ساز امنیت اجتماعی است.

وی افزود: اگر بخواهیم امنیت اجتماعی، روانی و اخلاقی در جامعه داشته باشیم یکی از ابزارهای آن، برخورداری از فرهنگ عفاف و حجاب و زندگی عفیفانه است و ما باید خصوصا دستگاه های فرهنگی فواید عفاف و حجاب را در تمامی زمینه ها برای مردم بازگو کنیم.

مهندس صفوی با اشاره به تأثیر هنر در بیان موضوع گفت: سرود سلام فرمانده نشان داد که ۱۰۰ درصد جامعه پذیرای این کار فاخر هنری هستند و امروز شاهد گسترش آن در آنسوی مرزهای جغرافیایی کشور هستیم.

فرماندار رضوانشهر گفت: مردم دنبال آرامش هستند و یکی از فواید بهره مندی از عفاف و حجاب و استفاده از پوشش عفیفانه همراه با حفظ حریم، آرامش و امنیت در خانواده و اجتماع است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تاکید کرد: باید با تکیه بر مبانی دینی و اعتقادی و با بکارگیری روش های به روز تربیتی، عفاف و حجاب در جامعه فرهنگسازی شود.

وی همچین بر رعایت و پوشش عفاف و حجاب در ادارات شهرستان از سوی مدیران و کارشناسان تاکید جدی نمود.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد

«زهره عالی‌پور» سرپرست سازمان خصوصی‌سازی شد   🔹وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم …