چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: خبرنگاران و رسانه ها در خط مقدم جهاد تبیین هستید

فرماندار رضوانشهر: خبرنگاران و رسانه ها در خط مقدم جهاد تبیین هستید

فرماندار رضوانشهر در آیین تجلیل از خبرنگاران گفت: خبرنگاران و رسانه ها در خط مقدم جهاد تبیین هستید، چراکه عنصر مهم در این جهاد رساندن پیام به جامعه است و بار اصلی جهاد تبیین بر دوش رسانه‌ها است.

به گزارش همای خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر، به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار مهندس سید نادر صفوی میرمحله در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالین رسانه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: امیدواریم با این وفاق و همدلی که در شهرستان وجود دارد با توجه به سیاست های دولت مردمی و تاکیدات استاندار محترم مبنی بر اینکه بتوانیم خدمات دولت را در راستای خدمتگزاری به مردم شریف منطقه به صورت صحیح و سریع برسانیم، گام های موثری برداریم.

وی با اشاره به اینکه شما خبرنگاران و رسانه ها نقش مهمی در شکوفایی اقتصادی و جلب مشارکت مردم دارند و تبیین اقدامات و بیان دستاوردهای نظام، بر عهده شما رسانه‌ها است، تاکید کرد: با توجه به هجمه های دشمنان نظام و انقلاب، خبرنگاران و رسانه ها به عنوان زبان گویای مردم با انعکاس خدمات انجام شده دولت به جامعه امید تزریق نمائید.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به موضوع مهم جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است گفت: شما خبرنگاران و رسانه ها در خط مقدم جهاد تبیین هستید، چراکه عنصر مهم در این جهاد رساندن پیام به جامعه است و بار اصلی جهاد تبیین بر دوش رسانه‌ها است.

صفوی تصریح کرد: نقش رسانه ها همچنین در انعکاس توانمندی‌ها، چالش‌ها، تبیین برنامه‌ها و همچنین مطالبات مردمی در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه بسیار اثرگذار است.

امام جمعه شهرستان رضوانشهر نیز در این آیین با اشاره به نقش مهم رسانه در جامعه گفت: شما رسانه ها رابط بین مردم و مسئولین هستید، اگر انتقادی از سوی مردم به مسئولین هست گفته شود و بعد از دریافت پاسخ از سوی مسئولین، پاسخ سوال به همراه انتقاد انتشار داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی با اشاره نکاتی از امیرالمومنین(ع) و آیات قرآنی تاکید کرد: در انتشار اخبار حرمت افراد حفظ شود، اگر خبری به شما خبرنگاران و رسانه ها رسید در مورد آن تحقیق لازم صورت گیرد تا صحت و سقم آن مشخص شود.

فرمانده انتظامی رضوانشهر نیز در این نشست گفت: اقتدار امروز نیروی انتظامی و کشور جمهوری اسلامی ایران مرهون زحمات شما خبرنگاران است و اگر شما این زحمات را متقبل نشوید اقتدار زیر سوال است.

سرهنگ صفوی افزود: نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت در جامعه را برعهده دارد، و ایجاد احساس امنیت برای مردم بر عهده شما خبرنگاران و رسانه ها است.

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر خطاب به خبرنگاران یادآور شد: در همه حال شهدا را فراموش نکنید و در نوشته هایتان همواره از رشادت و جانفشانی های آنان یاد کنید.

سرهنگ پاسدار جهانبخش عزیزی امروز کار در عرصه رسانه بسیار سخت و پیچیده شده است و دشمن با اقدامات فریبنده و تمام توان خود وارد میدان شده است.

فرمانده سپاه رضوانشهر، مهم‌ترین رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه را شفاف‌سازی و امیدآفرینی در جامعه عنوان کرد و گفت: آنچه در شرایط حساس کنونی کشور به آن بیش از همه چیز نیاز داریم امید آفرینی است که خبرنگاران می‌توانند با قلم توانای خود این کار را انجام دهند.

در پایان و پس از بیان مشکلات و موضوعات مختلف توسط بعضی از خبرنگاران حاضر در جلسه، از همه آنان تجلیل بعمل آمد.

About مدیر خبر1

Check Also

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر

قطع آبگذاری کانال‌های آبیاری شبکه سفیدرود در پی بارش‌های اخیر   معاون حفاظت و بهره …