چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر خواستار توجه ویژه مدیریت بهداشت و درمان، به مردم این شهرستان شد

فرماندار رضوانشهر ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، گفت: توجه ویژه به زیرساخت های بهداشتی و همچنین گسترش امکانات بهداشتی به صورت مساوی برای آحاد مردم در این شهرستان مورد انتظار است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، روز دوشنبه بیست نهم خرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با اشاره به فرمایشات حضرت امام علی(ع)، گفت: پست ها امانت الهی است، مدیران باید از این فرصت به نحو احسن در امر خدمت رسانی به مردم استفاده نمایند.

وی با تقدیر از زحمات آقای فلاح مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای آقای دکتر فردین حق پرست به عنوان سرپرست جدید آرزوی موفقیت نمود و تاکید کرد: سرپرست جدید در راستای سیاست های دولت مردمی با کمک دانشگاه علوم پزشگی گیلان و نگاه تعاملی در جهت توسعه و ارتقاء شاخص های بهداشت و درمان اهتمام جدی داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه امروز مردم از ما انتظار دارند، تاکید کرد: توجه ویژه به زیرساخت های بهداشتی و همچنین گسترش امکانات بهداشتی به صورت مساوی برای آحاد مردم در این شهرستان از حوزه بهداشت و درمان مورد انتظار است.

ی افزود شفافیت برای کارهای اجتماعی و مسئولین خیلی مهم بوده و بایستی کار برای مردم و شفاف سازی در الویت تمام مسئولین بوده و کارهای انجام شده را برای مردم اطلاع رسانی و شفاف سازی نمایند و بنده از سرپرست جدید شبکه بهداشت ودرمان انتظار استفاده از تمام ظرفیت های عرصه سلامت را داشته و امیدوارم شاخصهای بهداشت ودرمان بیش از پیش ارتقاء یابد.

در پایان ، از زحمات دکتر غلامرضا فلاح مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان تقدیر و دکتر فردین حق پرست به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان معرفی شدند.

همچنین دکتر فردین حق پرست با حفظ سمت به عنوان سرپرست بیمارستان شهدای رضوانشهر نیز به جای خانم دکتر پیروی رییس پیشین بیمارستان معرفی شدند.

در این آیین تکریم و معارفه، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان رضوانشهر، دکتر رضوانی معاون بهداشت و دکتر قلی پور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز حضور داشتند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …