چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: دانش آموزان آینده سازان نظام و انقلاب هستند

فرماندار رضوانشهر: دانش آموزان آینده سازان نظام و انقلاب هستند

 

فرماندار رضوانشهر در بازدید از مدرسه دبیرستان پسرانه شهید رجایی رضوانشهر در جمع دانش آموزان گفت: دانش آموزان آینده سازان نظام و انقلاب هستند.

 

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر مهندس سید نادر صفوی میرمحله به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان در بازدید از دبیرستان پسرانه شهید رجایی ضمن بررسی مشکلات این مدرسه با حضور در جمع دانش آموزان به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اشاره نمود و ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این جنایت شنیع و غیرانسانی در تاریخ ثبت خواهد شد و سرعت نابودی اسرائیل غاصب را دوچندان خواهد کرد و جبهه‌های جدیدی علیه این رژیم شکل خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه شما دانش آموزان آینده سازان نظام و انقلاب هستید.گفت: پیشرفتهای علمی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تلاش معلمان و دانش آموزان است.

 

وی افزود: دانش‌آموزان نقش مؤثری در راه استقلال، عزت، اخلاق، معنویت و پیروزی‌های چشمگیر نظام اسلامی داشته اند و حضور، هوشیاری آنان در پایبندی به انقلاب در صحنه های مختلف قابل تقدیر است.

 

فرماندار رضوانشهر گفت: دشمن در طول حیات انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بود و در توطئه های مختلف نتوانست کاری به پیش ببرد گفت: امروز دشمن با طراحی جنگ شناختی و ترکیبی واستفاده از فضای مجازی به دنبال تضعیف باورهای دینی، اعتقادی و بنیه علمی دانش آموزان است که قطعا با دشمن شناسی و بصیرت دانش آموزان و فرهنگیان این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

 

صفوی تاکید کرد: رسالت و وظیفه امروز دانش‌آموزان خوب درس خواندن است تا با پیشرفتهای علمی و معنوی شاهد اقتدار، عزت، استقلال و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در دنیا باشیم

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …