- پایگاه خبری و تحلیلی همای خبر - https://homaykhabar.ir -

فرماندار رضوانشهر: دانش آموزان آینده سازان نظام و انقلاب هستند

فرماندار رضوانشهر: دانش آموزان آینده سازان نظام و انقلاب هستند

 

فرماندار رضوانشهر در بازدید از مدرسه دبیرستان پسرانه شهید رجایی رضوانشهر در جمع دانش آموزان گفت: دانش آموزان آینده سازان نظام و انقلاب هستند.

 

به گزارش همای خبر به نقل از روابط عمومی فرمانداری رضوانشهر مهندس سید نادر صفوی میرمحله به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان در بازدید از دبیرستان پسرانه شهید رجایی ضمن بررسی مشکلات این مدرسه با حضور در جمع دانش آموزان به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اشاره نمود و ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: این جنایت شنیع و غیرانسانی در تاریخ ثبت خواهد شد و سرعت نابودی اسرائیل غاصب را دوچندان خواهد کرد و جبهه‌های جدیدی علیه این رژیم شکل خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه شما دانش آموزان آینده سازان نظام و انقلاب هستید.گفت: پیشرفتهای علمی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تلاش معلمان و دانش آموزان است.

 

وی افزود: دانش‌آموزان نقش مؤثری در راه استقلال، عزت، اخلاق، معنویت و پیروزی‌های چشمگیر نظام اسلامی داشته اند و حضور، هوشیاری آنان در پایبندی به انقلاب در صحنه های مختلف قابل تقدیر است.

 

فرماندار رضوانشهر گفت: دشمن در طول حیات انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بود و در توطئه های مختلف نتوانست کاری به پیش ببرد گفت: امروز دشمن با طراحی جنگ شناختی و ترکیبی واستفاده از فضای مجازی به دنبال تضعیف باورهای دینی، اعتقادی و بنیه علمی دانش آموزان است که قطعا با دشمن شناسی و بصیرت دانش آموزان و فرهنگیان این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

 

صفوی تاکید کرد: رسالت و وظیفه امروز دانش‌آموزان خوب درس خواندن است تا با پیشرفتهای علمی و معنوی شاهد اقتدار، عزت، استقلال و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در دنیا باشیم