چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر در بین الصلاتین نماز جمعه این شهرستان: دهه فجر هر سال یادآور مجاهدت‌ها و دلاوری‌های مردم و شهدای عزیز در آن عصر استعمار زده پیش از انقلاب است دولت مردمی بیش از هر زمان دیگر خودش را متعهد به توجه و خواسته های مردم میداند بهره برداری از ۴۱ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر بیش از ۷۸۰ میلیارد ریال ) با اشتغالزایی ۳۴۳ نفر شعار دولت سیزدهم؛ صادق الوعده بودن با مردم است فعال بودن همه بخش های بیمارستان و داروخانه شبانه روزی

فرماندار رضوانشهر در بین الصلاتین نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه بنای دولت سیزدهم نه بر شعار، بلکه بر اجرای وعده‌ها استوار است، گفت: دولت سیزدهم به شعار مردمی بودن و صادق الوعده بودن عمل کرده است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جمع نمازگزاران و مردم شریف شهرستان با گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر و تبریک ولادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر، با بیان اینکه دهه فجر هر سال یادآور مجاهدت‌ها و دلاوری‌های مردم و شهدای عزیز در آن عصر استعمار زده پیش از انقلاب است، گفت: بر همین مبنا با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و درک وضعیت کشور، شعار محوری دهه فجر امسال «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» انتخاب شده است در این روزها از چرایی انقلاب، عوامل پیروزی آن، دستاوردهای انقلاب آگاهی داشته باشیم تا مخاطرات پیش رو را بهتر بشناسیم و مهمی که چگونه بعد از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این میراث گرانقدر امام علیرغم همه فتنه ها، توطئه ها و نقشه های دشمن ماندگار شده این است که ماندگاری انقلاب اسلامی ریشه در اخلاص امام و حقانیت این پیام دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مرهون سه اصل مهم (حضور مردم در صحنه)، (ایمان مردم به اسلام، قرآن و اهل بیت) و (وجود حضرت امام خمینی(ره) و اصل ولایت فقیه) بود که باید با تمام توان از این اصول محافظت کرد.

فرماندار رضوانشهر بیان داشت: وفاداری جانانه و دلدادگی مردم ، دلیل دیگر ماندگاری انقلاب اسلامی می باشد. دلیل روش تر این دلدادگی، شهدای پرشماری هستند که با جانشان برای حفاظت و حراست از این انقلاب و تحول بزرگ فدا کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه امروز بیش از هر زمانی نیاز داریم که این انقلاب و ابعاد آن و امام و شخصیت عظیمش را به جامعه بشناسیم و به نسل جدید انتقال بدیم، گفت: تنهاراه مصونسازی جوانهای امروز آشنایی با شخصیت امام(ره) و ابعاد انقلاب اسلامی می باشد و همه اهل فرهنگ، سخن و قلم بدانند که یکی از راههای مصونسازی جامعه در جهاد تبیین، بویژه جوانهای امروز که امام(ره) و دوران جنگ را ندیدند، معرفی شخصیت امام)ره( و ابعاد انقلاب اسلامی است.

صفوی افزود: دشمن میخواست با تحمیل جنگ ۸ ساله، توطئهها و نقشآفرینیهای منافقین و فتنهانگیزیهایی که همچنان ادامه دارد، مانع تحقق نگاه نوین امام راحل شود. دشمن به دنبال این است . انقلابی که دوره تشکیل، تثبیت و توسعه خود را طی کرده، نتواند آثارش را عرضه کند، ولی در این جنگ اراده ها، خداوند تفضل کرد تا یاران امام(ره) با تلاش و مجاهدت و اهدای خون پاک خو د این آرمانها را به جامعه اسلامی و جامعه بشری معرفی کنند.

وی خاطر نشان کرد: دولت مردمی بیش از هر زمان دیگر خودش را متعهد به توجه به خواستههای مردم میداند. دولت مردمی نسبت به شکل دادن جامعهای مبتنی بر اخلاق، معنویت و عدالت بر اساس آرمانهای امام راحل، تمام تلاش خود را در عرصههای مختلف به کار گرفته است و در این مسیر با امام راحل و آرمانهای بلند او میثاق بسته است.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: امروز باید با تمام وجود از روح مطهر امام(ره) و ارواح مطهر شهدا مدد بگیریم و در دولت با تلاش و مجاهدت و کار شبانهروزی و در عرصه تبیین با جهادتبیین و قلم و بیان امید را روز به روز در دل مردم زندهتر کنیم.

*نماینده عالی دولت در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات دولت در دهه مبارک فجر اشاره نمود و افزود: در دهه فجر امسال تعداد ۴۱ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر بیش از ۷۸۰ میلیارد ریال ) با اشتغالزایی ۳۴۳ نفر به صورت مستقیم مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت، که با همت و تلاش کارگزاران دولت مردمی در این شهرستان انجام شده است .

فرماندار رضوانشهر اضافه کرد: این پروژه ها شامل ۲۲۲ طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۳۴۳ نفر، در حوزه فرهنگی و آموزشی افتتاح و بهره برداری از ۳ مدرسه با زیربنای(۴۸۲مترمربع) با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال، در حوزه برق ۱۰۰ میلیارد ریال، در حوزه عمران شهری ۱۰۰ میلیارد ریال، تعداد ۲۳ واحد مسکن مددجویی به مبلغ حدود ۴۰ میلیارد ریال، در حوزه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آبرسانی بیش از ۵۰ میلیارد ریال، در حوزه فناوری و ارتباطات ۴۰ میلیارد ریال، در حوزه بهداشت و درمان بهره برداری از ۳ مرکز خدمات جامع سلامت و خانه بهداشت روستایی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، در حوزه بهسازی ، آسفالت و روکش آسفالت راه های روستایی و اصلی به طول ۴.۵ کیلومتر در ۶ روستا با اعتباری بالغ بر بیش از ۶۰ میلیارد ریال، در حوزه آسفالت بافت روستایی ۲.۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۵میلیارد ریال، و پروژه های دیگر در حوزه رفوژ میانی و جدول گذاری روستایی، کشاورزی و زمین ورزشی می باشد.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر در ادامه به خدمات دولت سیزدهم و پروژه های در دست اجرای این شهرستان اشاره نمود و گفت: با توجه به شعار دولت و صادق الوعده بودن، طی این مدتی که به عنوان خادم در خدمت مردم خوب و نجیب شهرستان بودم و قول هایی که به شما داده بودم به یاری خدا و همت مسولین در حال انجام هستند.

وی با بیان اینکه بنای دولت سیزدهم نه بر شعار، بلکه بر اجرای وعده‌ها استوار است، گفت: دولت سیزدهم به شعار مردمی بودن و صادق الوعده بودن عمل کرده است.

مهندس سیدنادر صفوی به حوزه آسفالت راه روستایی چنگریان، بداغ محله و ساسانسرا اشاره نمود که جزء مطالبات اهالی این روستاها بود، افزود: با پیگیری های صورت گرفته برای آسفالت اعتبار پروژه آسفالت لین روستاها جذب شده و در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

وی به پروژه های مهم و زیرساختی شهرستان اشاره نمود و گفت: بیمارستان شهدای رضوانشهر چندین سال بود با کمبود امکانات و تجهیزات و داروخانه مواجه بود که با پیگیری های صورت گرفته با استفاده از ظرفیت نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی همه بخش ها فعال و دیروز هم داروخانه شبانه روزی بیمارستان افتتاح شد.

فرماندار رضوانشهر به حوزه ضعف شبکه برق شهرستان اشاره نمود و افزود: با تلاش و پیگیری های شبانه روزی صورت گرفته هم در حوزه کابل خودنگهدار و هم در تعویض پایه های فرسوده اقدامات خوبی در شهرستان انجام شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان ادامه داد: اجرای پست ۶۳ به ۲۰ در رضوانشهر را داریم که در گام اول تا شب عید این پست به صورت سیار با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد و بازسازی کامل این طرح ۴۰۰ میلیارد تومان است که اعتبارش جذب شده که به کمک نمانیده حوزه انتخابیه و دکتر عباسی مقام عالی استان که همیشه ما را یاری نموده اند، مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که جزء طرح های زیرساختی شهرستان می باشد.

صفوی با تاکید بر اینکه باید بعنوان خادم مردم پیگیر رفع مشکلات در حوزه زیرساختی باشیم، گفت: امروز در حوزه آب شرب احداث چاه عمیق در پارک کوثر رضوانشهر را داریم که با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در حال انجام می باشد که حدود ۶ هزار مشترک از نعمت این آب شرب بهره مند خواهند شد و شهروندان تا ۲۰ سال از تنش آب شرب بیمه خواهند شد.

فرماندار رضوانشهر به سفر ریاست محترم جمهور به استان گیلان اشاره نمود و گفت: ماه حصل این سفر برای شهرستان حدود ۵۰ میلیارد تومان بود، که در حوزه ارتباطات پروژه فیبر نوری پونل به ارستون که این پروژه در حال اتمام است و همچمنین اورماملال به انگولش و بیاچال که حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی به اعتبارات هرستان افزوده شده است.

مقام عالی دولت در شهرستان اضافه کرد: پایگاه امدادو نجات جاده ای پونل که یکی از نیازهای ضروری منطقه می باشد، عنوان داشت: از محل سفر دکتر رئیسی به گیلان ۱ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده شد که تا قبل از عید مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

صفوی گفت: در حوزه کشاورزی برای احداث ۴ سردهنه پونل که بالغ بر ۴ هزار هکتار را به لحاظ مهندسی در آبدهی کشاورزی بیمه می کند، با پیگیری های صورت گرفته در سفری که جناب آقای دگتر عباسی استاندار گیلان به رضوانشهر داشتند برای اتمام این پروژه حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار دیده شد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به بازنگری طرح های هادی روستایی که یکی از دغدغه های مردم شهرستان بود، گفت: با ورود مستقیم به این موضوع آن سیاست واقعی دولت که در واقع همان نگاه کمک به مردم روستا و این قشر زحمکتش است توانستیم در اولین گام بالای ۹۵ درصد خواسته روستائیان را در بازنگری طرح هادی انجام شده است.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت گاز گیلان: آموزش و فرهنگسازی در مدارس، آینده‌ای روشن را برای ما رقم …