چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر در جلسه تنظیم بازار با محوریت کمیته اقدام مشترک این شهرستان: تحقق وعده های دولت به مردم حاصل همراهی مردم است/ سودجویان با مشاهده به خطر افتادن منافع شان، فعالیت های تخریبی انجام می دهند/ در مباحث اقتصادی و جایی که نفع مردم در آنجا هست با هیچ کسی تعارف نداریم/ لزوم نظارت، بازرسی، رصد و کنترل قیمت ها و حضور در بین مردم در راستای اعتماد عمومی

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، مهندس سید نادر صفوی روز سه شنبه بیست و هفتم اردیبهشت در جلسه تنظیم بازار که با محوریت کمیته اقدام مشترک شهرستان با حضور ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن، مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان، اعضای شورای تامین، کارگروه ستاد تنظیم بازار، فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مردمی کردن اقتصاد، توزیع عادلانه یارانه ها و بهبود وضعیت معیشت مردم که از منویات مقام معظم رهبری است، از اهداف جدی دولت سیزدهم و مورد تاکید رئیس جمهوری است.

وی با بیان اینکه تحقق وعده های دولت به مردم حاصل همراهی مردم است، گفت: سودجویان با مشاهده به خطر افتادن منافع شان، فعالیت های تخریبی انجام می دهند و می خواهند طعم شیرینی را به کام مردم تلخ کنند.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: در مباحث اقتصادی و جایی که نفع مردم در آنجا هست با هیچ کسی تعارف نداریم و در سریع ترین زمان برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

مهندس صفوی با اشاره به وضعیت نانوایی های شهرستان افزود: ساماندهی ، پالایش و نظارت بر نانوایی ها به صورت کارشناسی جهت رضایتمندی مردم از سوی کارگروه آرد و نان در حال انجام است

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان با اشاره به میزان واحدهای صنفی در شهرستان به منظور نظارت و کنترل بازار، خواستار استقرار اداره تعزیرات حکومتی در رضوانشهر شد

فرماندار رضوانشهر در ادامه بر نظارت، بازرسی، رصد و کنترل قیمت ها و حضور اعضای ستاد تنظیم بازار ،اتاق اصناف و بسیج اصناف در بین مردم در راستای اعتماد عمومی تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان رضوانشهر گفت: دولت سیزدهم و جناب آقای دکتر رئیسی جراحی قتصادی و این نهضت بزرگ را آغاز کرده اند، نیاز است که همه پای کار باشند و به دولت کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی نژاد فومنی بیان داشت: این طرح اقتصادی دولت باید با استفاده از ظرفیت بسیج و طبقات مختلف جامعه به خوبی برای مردم تبیین شود.

امام جمعه اهل سنت تالش نیز در این جلسه افزود: در اجرای طرح اقتصادی دولت، جهت آگاه سازی مردم اهتمام ورزیم، دشمن با فرافکنی می خواهد به اذهان عمومی خدشه وارد کند.

حجت الاسلام والمسلمین خانی پور بر استفاده از ظرفیت بسیج در اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: هر جا بسیجیان متخصص و دلسوز پای کار بوده اند موفق بوده ایم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه بازی با سفره و سبد زندگی مردم و خانوار اعلام جنگ با مردم است، به محض احراز تخلف با واحد صفنی مربوطه شدیدا برخورد خواهد شد.

دکتر امینی گفت: حضور مسئولین در بین مردم و اطلاع رسانی قیمت ها و آزادسازی قیمت چهار قلم کالا مهم است و در حال حاضر به غیر از چهار کالای اعلام شده از سوی دولت هر گونه افزایش قیمت ممنوع می باشد، مگر تیین نرخ در ستاد تنظیم بازار صورت گیرد.

وی تصریح کرد: شرکت ها و عمده فروشی ها از سوی اعضای ستاد تنظیم بازار مورد نظارت وپایش قرارگیرند و کسانی که بخواهند با ارزاق و مایحتاج عمومی مردم سوء استفاده نمایند بشدت با آنان برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رضوانشهر بیان داشت: گشت های مشترک و نظارتی اعضای تنظیم بازار و بسیجیان بر واحد های صنفی حمایت دادستانی را در پی خواهد داشت.

هاشمی ساداتی تاکید کرد: با اخلال گران و سوداگران بازار و مخلان نظام اقتصادی در سریع ترین زمان ممکن برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با اشاره به اینکه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم، گفت: هر کس جلوی امید مردم بایستد ما با تمام قدرت جلوی آن خواهیم ایستاد

سرهنگ پور اسماعیلی فومنی در ادامه از روحانیون اهل تشیع و تسنن شهرستان و بسیجیان خواست در راستای تبیین طرح اقتصادی دولت برای مردم اهتمام لازم را داشته باشند.

 

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

برپایی سیرک در کومله

برپایی سیرک در کومله با حضور دکتر مهدی پور شهردار، آقای عظیمی ریاست شورای شهر …