چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: در دولت سیزدهم خدمتگزاری به مردم باید به صورت جهادی و با شتاب بیشتری اجرا شود

فرماندار رضوانشهردر آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان با بیان اینکه در دولت سیزدهم خدمتگزاری به مردم باید به صورت جهادی و انقلابی و با شتاب بیشتری اجرا شود، گفت: به جای اینکه مردم به مسئولان مراجعه کنند، آن‌ها باید با حضور در میان مردم دغدغه‌ها و مشکلات مردمی را پیگیری کنند.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر ، امروز یکشنبه مهندس سید نادر صفوی میرمحله در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان که با حضور مهندس حامد دائمی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در محل دفتر فرمانداری برگزار شد، گفت: مسئولیت‏ها را امانت الهی بدانیم و موظف هستیم وظایف خودمان را به بهترین وجه در امر خدمتگزاری به مردم انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم خدمتگزاری به مردم باید به صورت جهادی و انقلابی و با شتاب بیشتری اجرا شود، گفت: ویژگی مردمی بودن دولت سیزدهم به حضور در میان مردم است و به جای اینکه مردم به مسئولان مراجعه کنند، آن‌ها باید با حضور در میان مردم دغدغه‌ها و مشکلات مردمی را پیگیری کنند.

فرماندار رضوانشهر ضمن تقدیر از زحمات رئیس پیشین برای سرپرست جدید اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آرزوی موفقیت نمود و تاکید کرد: آن چیزی که مقام معظم رهبری و دولت محترم جناب آقای دکتر رئیسی دغدغه دارند، اعتماد سازی و رضایتمندی مردم است، لذا تکریم ارباب رجوع باید جزء اولویت کاری مدیران باشد.

سید نادر صفوی با اشاره به مشکلات مردمی در اجرای قانون ساماندهی ماده ۴ ، بر تسریع در بحث ماده ۴ که جزء تاکیدات استاندار محترم گیلان نیز می باشد از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری دیگر دستگاه های اجرای شهرستان تاکید کرد.

مدیر کل بیناد مسکن انقلاب اسلامی گیلان نیز در این آیین گفت: در دولت جناب آقای رئیسی کارها باید مضاعف و پاسخگویی در کمترین زمان انجام شود.

مهندس حامد دائمی با بیان اینکه شنیدن مشکلات مردم باید سرلوحه کاری مدیران و کارشناسان باشد، تاکید کرد: ما خدمتگزار مردم هستیم و به واسطه همین مردم اداره تشکیل شده است، لذا باید در بتن مردم باشیم.

وی همچنین با قدردانی از زحمات فرماندار رضوانشهر در تخصیص اعتبارات برای بازنگری طرح هادی و دیگر پروژه های عمرانی بنیاد مسکن، بر پیگیری در صدور اسناد روستایی و اجرای قانون ساماندهی ماده ۴ از سوی سرپرست جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تاکید کرد.

در پایان با اهداء لوح سپاس از زحمات آقای مهندس مرتضی آفتابی رئیس پیشین اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان در مدت تصدی تقدیر و آقای مهندس سید احمد هاشمیان به عنوان سرپرست جدید اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معرفی شد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل …