چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: دستگاه‌های دولتی و غیردولتی به اردوهای راهیان نور کمک کنند

فرماندار رضوانشهر گفت: تمامی دستگاه های دولتی و غیردولتی شهرستان بدون هیچ تردیدی به اردوهای معنوی راهیان نور کمک کنند.

همای خبر به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز سه شنبه مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور این شهرستان با اشاره به اهمیت راهیان نور تاکید کرد: همه باید در جهت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نوجوانان و جوانان اهتمام جدی داشته باشیم.

وی افزود: دشمن امروز فرهنگ والای شهدای ما مورد هدف قرار داده است ، لذا نیاز است که این فرهنگ ایثار و حماسه های بزرگی را که بهترین جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی و با توکل بر خدا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری این گنجینه ی بسیار بزرگ را بدست آوردند.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه امروزه وظیفه همه ما، حفظ ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: کاروان راهیان نور فرصتی برای ارتباط معنوی با ساحت مقدس شهدا و بزرگترین اردوی فرهنگی نظام دینی ماست.

صفوی تاکید کرد: تمامی دستگاه های دولتی و غیردولتی شهرستان بدون هیچ تردیدی به اردوهای معنوی راهیان نور کمک کنند تا مردم خاطره خوشی از این اعزام ها داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نیز در این جلسه گفت: آموزش و برنامه های فرهنگی ما حدود دوسال تحث تاثیر ویروس منحوس کرونا قرار داشت، که یکی از این موضوعات همین راهیان نور بود.

سرهنگ پاسدار جهانبخش عزیزی افزود: آنچه مهم است، این است که ملت ایران این مقطع تاریخی حساس دفاع مقدس را فراموش نکند، تمام تلاش دشمن بر این است که ارزش های دفاع مقدس و فرهنگ شهداء را فراموش کنیم.

وی بیان داشت: راهیان نور یکی از گزینه ها برای مقابله با جنگ رسانه ای و فضای مجازی دشمن است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان افزود: امسال در قالب ۳ دستگاه اتوبوس که یک دستگاه ۲۸ بهمن ماه به گلزار شهدای کرمان (مزار شهید حاج قاسم سلیمانی) و همچنین دوستگاه اتوبوس (دانش آموزی – عمومی)در اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور پادگان حبیب الهی، طلائیه، هویزه، دهلاویه، اروندکنار و شلمچه اعزام خواهند شد.

باکانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فرماندار لنگرود؛ کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار خواهند گرفت

فرماندار لنگرود؛ کلیه شهرهای شهرستان طی چند ماه آینده تحت پوشش خدمات فیبر نوری قرار …