چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: دهیاران حلقه واسط بین مردم و دولت هستند

فرماندار رضوانشهر گفت: دهیاران حلقه واسط بین مردم و دولت هستند و نخستین مطالبه گری های حوزه روستاها را مردم از دهیاران دارند

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، عصر روز پنجشنبه بیست و ششم خرداد مهندس سید نادر صفوی میرمحله در نشست با دهیاران بخش پره سر که با حضور دکتر حسن محمد یاری نماینده مردم شریف شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، بخشدار پره سر و جمعی از مدیران شهرستانی و بخش در محل بخشداری پره سر برگزار شد، گفت: دهیاران حلقه واسط بین مردم و دولت هستند و نخستین مطالبه گری های حوزه روستاها را مردم از دهیاران دارند.

وی با تاکید بر شناسایی ظرفیت ها در روستاها از سوی دهیاران در حوزه اشتغال و کارآفرینی و … افزود: دهیاری ها می توانند با تشکیل تعاونی ها و ارائه طرح های اشتغالزا در جهت اشتغال جوانان و رونق اقتصادی منطقه نقش موثری داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه اعتبارات هیچ روستایی به روستای دیگری نخواهد رفت، گفت: دست‌یابی به توسعه و آبادانی، کاهش مشکل پسماند، حل مشکل اشتغال و رضایت مندی مردم در گرو جدی گرفتن نقش دهیاری ها است.

نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین بر نظارت و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح روستاها، همکاری با امور منابع آب و اداره آبیاری برای جلوگیری از تنش آبی و دیگر ادارات خدمات رسان از سوی دهیاران تاکید کرد.

مهندس صفوی در بخش دیگری از سخنان خود به پیاده‌سازی طرح مهم اقتصادی دولت اشاره نمود و افزود: دهیاران در اقناع سازی مردم به منظور اجرای این طرح مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

دکتر حسن محمد یاری نماینده مردم شریف شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بر مطالبه گری دهیاران در راستای توسعه و عمران و آبادانی و مشکلات روستاها از مسئولین تاکید کرد و گفت: اگر همه پای کار باشیم بسیاری از مشکلات را می توانیم به کمک هم برطرف کنیم.

مهندس تحویلداری معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار نیز گفت: برای عمران و آبادانی روستاها باید مشارکت مردم را داشته باشیم.

همچنین بخشدار پره سر و هر کدام از دهیاران به مشکلات روستاهای مربوطه در حوزه های مختلف پرداختند و خواستار پیگیری از سوی مسئولین شدند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

روزنامه جمهوری اسلامی: دولت رئیسی، دولت تکذیبیه است! /مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می کند

روزنامه جمهوری اسلامی: دولت رئیسی، دولت تکذیبیه است! /مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت …