چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: دولت مردمی نیازمند کارمندان و مدیران مردمی است

فرماندار رضوانشهر در آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه این شهرستان گفت: دولت مردمی نیازمند کارمندان و مدیران مردمی است و کارمندان دولت نیز باید از جنس مردم بوده و دغدغه مردم را داشته باشند.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، به مناسبت هفته دولت مهندس سید نادر صفوی میرمحله در آیین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر با شیوه‌های مدیریتی خود در دل مردم جای گرفتند و به الگوی مدیریت در طراز انقلاب اسلامی تبدیل شدند، امیدواریم بتوانیم به تاسی از شهدا و بویژه شهیدان رجایی و باهنر خدمتگزاران صدیقی برای نظام و مردم عزیز باشیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم یک فرصت بسیار ارزشمندی برای کارکنان دولت است اظهار داشت: فروتنی، گشاده رویی، تلاش صادقانه و خدمت محور، احساس مسؤولیت و حفظ حرمت در قبال ارباب رجوع از جمله الزامات اخلاقی یک کارمند است.

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه در اجرای سیاست‌های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی کارکنان دولت باید به طور جهادی عمل کنند، گفت: رسالت اصلی ما خدمت به مردم است و حفظ حقوق مردم در مسیر خدمت‌رسانی در اولویت است، لذا یک کارمند نمونه می‌بایست در دستگاه محل خدمت خود تأثیر به سزایی در بهره‌وری داشته و با رفتار مناسب با ارباب‌رجوع آنچه که دین مبین اسلام‌ آمده را به‌خوبی نشان دهد و در جهت خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکند.

سید نادر صفوی با اشاره به شعار دولت سیزدهم “دولت مردم” است، گفت: دولت مردمی نیازمند کارمندان و مدیران مردمی است و کارمندان دولت نیز باید از جنس مردم بوده و دغدغه مردم را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با اشاره به شعار سال و دغدغه مقام معظم رهبری در بحث معیشت، تولید و اشتغال بیان داشت: در دولت سیزدهم باید آن بسته های حمایتی و هدایتی را به سمت مردم سوق دهیم و به صورت جهادی عمل کنیم.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به حضور رئیس جمهور محترم در سفر به استان ها خاطر نشان کرد: رییس جمهور به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند و در نقاط مختلف کشور حضور پیدا می کنند و به تبع آن استاندار محترم گیلان در استان تلاش می کنند تا مستقیم و بی واسطه با بطن جامعه ارتباط برقرار کنند.

رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در یک سال اخیر گفت: دولت در مباحث بزرگ و تاثیر گذاری ورود کرده که ساماندهی شرایط اقتصادی کشور، افزایش رفاه و تامین زیرساخت‌های ضروری و عقب مانده بویژه در مناطق محروم کشور، توانمندسازی اقشار کم برخوردار جامعه و… از جمله آنها است.

صفوی در ادامه با اشاره به شعار و نگاه دولت مردمی و دغدغه مقام معظم رهبری، خطاب به مدیران متذکر شد: مدیران شهرستانی باید در راستای فرامین امام راحل و تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی با تلاش شبانه روزی در جهت رفع مشکلات مردمی حرکت کنند.

همچنین حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان رضوانشهر نیز در این آیین ضمن تبریک هفته دولت به مدیران و کارمندان شهرستان بر تکریم ارباب رجوع، خدمت رسانی بیش از پیش به مردم تاکید کرد.

در پایان ۱۰ نفر از مدیران نمونه ادارات شهرستان محمد صفری رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)/ ناصر پورامینی مدیر امور توزیع برق/آرمان کاظمی رئیس ثبت و اسناد و املاک /حمزه حسنی پورصفت رئیس اداره پست/ مجید شافعی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی/ فرامرز آصفی مدیر جهادکشاورزی/ یونس هوشمند پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای/ حسن علیزاده مسئول مرکز حوادث و فوریت های پزشکی / ملیحه پورخدایار رئیس اداره کتابخانه های عمومی / ناحید حیدرزاده مسئول کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان و ۴۴ نفر از کارمندان نمونه ادارات شهرستان رضوانشهر، همچنین از مسئول آتش نشانی شهرداری رضوانشهر و قهرمان ارزنده شهرستان در رشته دو ومیدانی در ماده پرتاب وزنه جناب آقای مهدی کاظمی تجلیل بعمل آمد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مهاجری: آواربرداری اقتصادی بعد از دولت رئیسی کار حضرت فیل است / سال پایه را عوض کرده‌اند بعد می‌گویند تورم کاهش یافته

مهاجری: آواربرداری اقتصادی بعد از دولت رئیسی کار حضرت فیل است / سال پایه را …