چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: دو مناسبت مهم یوم الله ۹ دی و سالروز شهادت شهید سلیمانی؛ نماد عزت، اقتدار و بصیرت مردم ایران اسلامی هستند

فرماندار رضوانشهر گفت: دو مناسبت مهم یوم الله ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت)و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ نماد عزت، اقتدار و بصیرت مردم ایران اسلامی هستند.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز عصر روز سه شنبه بیست و نهم آذر مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد هماهنگی یوم الله نهم دی و سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی این شهرستان در جمع مسئولین با تسلیت ایام فاطمیه (س) گفت: دو مناسبت مهم یوم الله ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت)و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ نماد عزت، اقتدار و بصیرت مردم ایران اسلامی هستند.

وی افزود: باید از این دو مناسبت شاخص برای بصیرت افزایی آحاد مختلف مردم و نسل جوان استفاده کنیم زیرا دشمنان تلاش دارند با انواع توطئه و فتنه برای حضور کمرنگ مردم در مناسبت‌های ملی، پایه‌های انقلاب را متزلزل کنند.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه دشمنی و فتنه انگیزی دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت سربلند همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: حفظ هوشیاری و بصیرت نسبت به توطئه‌های دشمنان، حضور در صحنه، مانع تحقق فتنه‌های دشمنان خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت و اهمیت جهاد تبیین که در حال حاضر امری ضروری است، عنوان داشت: امروز باید به مساله تبیین و روشنگری، بیش از پیش اهمیت داده شود، هیچ روزی به اندازه امروز ، نیازمند امیدآفرینی در جامعه و در میان مردم و به ویژه جوانان نبوده ایم، باید اعتماد و امید را در جامعه افزایش دهیم.

صفوی تاکید کرد: باید مردم را از خانواده های خودمان بدانیم آن وقت است که اعتماد مردمی جلب خواهد شد

وی گفت: دشمن دست از خصومت بر نمی دارد و با استفاده از تجربیات گذشته، اقدام به طراحی و برنامه‌ریزی‌های جدیدی می‌کند. بنابراین هر چه بصیرت و هوشیاری جامعه افزایش پیدا کند، سریع‌تر می‌توانیم از این مشکلات و چالش‌ها عبور کنیم.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به شاخصه های شهید سردار سلیمانی بیان داشت: شهید سلیمانی، طلایه دار محور مقاومت و از ذخیره‌های نظام بود.

صفوی؛ ایمان و اخلاص، ایثار و مقاومت، منش و شخصیت، ساده زیستی، ولایت‌مداری را از مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی دانسته و افزود: باید این ویژگی‌ها و مکتب شهید سلیمانی به عنوان الگو برای نسل جوان تبیین و نهادینه شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: دشمنان خیال می‌کردند با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت ضعیف‌تر خواهد شد، اما امروز با شهادت شهید سلیمانی جبهه مقاومت قوی تر و آن اقتدار و وحدت و بیداری اسلامی در سراسر جهان بیشتر شده و این امنیت دشمنان است که در منطقه به خطر افتاده است.

فرماندار رضوانشهر در ادامه بر همکاری و همراهی همه ادارات و نهادهای این شهرستان در برگزاری مراسم دهه بصیرت و بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان رضوانشهر نیز در این جلسه گفت: یوم الله نهم دی یکی از اعیاد ملی ما ایرانی هاست، مردم در ۹ دی ۸۸ فتنه را خنثی و فتنه گران را هم به زباله دان تاریخ فرستادند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد فومنی با اشاره به شخصیت شهید سلیمانی بیان داشت: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باعث اخراج آمریکا از منطقه شده است.

وی افزود: دشمن در جنگ سخت حریف مردم ایران نیست اما در جنگ نرم بخاطر آماده بودن بستر مناسبت برای آن ها تا حدودی به پیشرفت هایی دست پیدا کردند اما جوانان برومند کشور با کار شبانه روزی آرزوهای آنان را به ناامیدی مبدل خواهند کرد .

حجت الاسلام و المسلمین یگانه امام جمعه بخش پره سر با اشاره به دهه بصیرت گفت: بصیرت یکی از موضوعاتی است که دشمنان بر روی آن در راستای تضعیف نظام به صورت وِیژه کار کردند، لذا ما باید وظیفه خودمان را انجام دهیم که مهمترین آن بصیرت افرایی و جهاد تبیین است.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر نیز در این جلسه با مهم دانستن دومناسبت یوم الله نهم دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی، بر برجسته سازی آن در دهه بصیرت تاکید کرد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب به معنای واقعی کلمه نقشه راهی کامل و جامع است که راه رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همگان نشان می دهد، لذا همه باید در جهت بصیرت افزایی و ایجاد امید در جامعه اهتمام داشته باشیم.

سرهنگ پاسدار جهانبخش عزیزی گفت: دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته، از تمام ابزارهای مالی و مادی خود استفاده می کند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند؛ باید هوشیار باشیم و در جهت حفظ این وحدت و انسجام و خنثی سازی توطئه های دشمنان تلاش کنیم.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …