چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: ضرورت دقت، سرعت و انصاف در بازرسی ها از سوی اعضای ستاد تنظیم بازار

 

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر افزایش گشت مشترک تنظیم بازار گفت: دقت، سرعت و انصاف در بازرسی ها مورد توجه اعضای ستاد تنظیم بازار و بازرسین قرار گیرد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، عصر امروز دوشنبه چهاردهم فروردین مهندس سید نادر صفوی میرمحله در نشست مشترک با اعضای ستاد تنظیم بازار و بازرسین ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی بازرسین که در سرما و گرما بدون اجر و پاداشی طی این یک سال آن آرامش را برای مردم در شهرستان ایجاد نمودند، گفت: از نظر بازرسی و نظارت ها رضوانشهر جزء شهرستان های برتر استان گیلان می باشد.

وی ضمن تاکید بر حضور مستمر بازرسان به منظور رصد قیمت ها و … در بازار گفت: بازرسان چشم و چراغ سازمان ها هستند ، لذا باید طوری رفتار کنند که در حرکاتشان تناقض وجود نداشته باشد تا رضایت مردم جلب شود.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه هماهنگی بین دستگاه ها به منظور رفع تناقضات بیشتر شود، خطاب به بازرسین بازار گفت: شما در کنار بازرسی باید آن تکریم متقابل با واحد صنفی و کسبه را داشته باشید.

رییس ستاد تنظیم بازار شهرستان بر لزوم الصاق برچسب قیمت مصوب کالا بر روی کالاهای مورد نظر تاکید کرد و افزود: همه تلاش ما بر این است که بتوانیم آن آرامش در بازار و همچنین صنف مربوطه را داشته باشیم و با واحد های صنفی که اخلال در بازار ایجاد می کنند بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

سید نادر صفوی میرمحله با تاکید بر افزایش گشت مشترک تنظیم بازار گفت: دقت، سرعت و انصاف در بازرسی ها مورد توجه اعضای ستاد تنظیم بازار و بازرسین قرار گیرد.

وی در ادامه با مهم دانستن بهداشت واحد صنفی که با سلامت مردم در ارتباط است، گفت: شبکه بهداشت و درمان به منظور رعایت موارد بهداشتی در صنوف مختلف و نانوایی ها ، نظارت ها را بیشتر نمایند.

 

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها جزء تکالیف وزارت ارتباطات است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان؛ اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها …