چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: ظرفیت های شهرستان در حوزه گردشگری بی نظیر است از حضور سرمایه گذاران استقبال می کنیم

فرماندار رضوانشهر در جلسه ای که به منظور توسعه صنعت گردشگری شهرستان برگزار شد، گفت: ظرفیت های شهرستان در حوزه گردشگری بی نظیر است از حضور سرمایه گذاران در این منطقه استقبال می کنیم.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، عصر امروز شنبه بیست و سوم اردیبهشت جلسه ای با محوریت توسعه صنعت گردشگری رضوانشهر با حضور مهندس سید نادر صفوی میرمحله، دکتر مرتضی طالع ماسوله بنیانگذار صنعت گردشگری در کشور و مشاور وزیر میراث فرهنگی، معاونین فرماندار، بخشداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرای و فعالین میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان در محل فرمانداری رضوانشهر برگزار شد.

فرماندار رضوانشهر گفت: صنعت گردشگری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است به طوری که برخی کشورها از آن به عنوان منبع اصلی درآمد کشور خود بهره می‌برند.

سید نادر صفوی با اشاره به حمایت و نگاه دولت مردمی به صنعت گردشگری افزود: ظرفیت های شهرستان در حوزه گردشگری و … بی نظیر است، از حضور سرمایه گذاران در این منطقه استقبال می کنیم.

وی اضافه کرد: شهرستان رضوانشهر با داشتن جاذبه های گردشگری و بناهای تاریخی و مذهبی پتانسیل بسیار بالایی در حوزه گردشگری و کشاورزی و صنعت و … دارد که به کمک مدیران شهرستانی و فعالین این عرصه فرصت های شاخص گردشگری شناسایی شده است.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر تصریح کرد: باتوجه به شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری به عنوان “مهار تورم، رشد تولید” می توان گفت صنعت گردشگری می تواند در تحقق شعار سال و رونق اقتصادی منطقه و اشتغال بسیار مفید واقع شود.

فرماندار رضوانشهر در ادامه بر تشکیل کمیته هایی به منظور فعال نمودن ظرفیت های گردشگری شهرستان از سوی متولیان امر و سمن ها تاکید کرد.

همچنین کارشناس و بنیانگذار صنعت گردشگری در کشور و مشاور وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری گفت: کمبودهای زیادی در خصوص زیرساخت صنعت گردشگری وجود دارد، که نیاز به همت و تلاش همه جانبه دارد.

دکتر مرتضی طالع ماسوله به تشریح طرحها و برنامه های پیشنهادی برای توسعه گردشگری شهرستان رضوانشهر در راستای رونق اقتصادی منطقه پرداختند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …