چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: عزم جدی دولت سیزدهم برای رونق واحدهای تولیدی و صنعتی

فرماندار رضوانشهر گفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای رونق واحدهای تولیدی و صنعتی دارد، لذا باید ظرفیت بخش تولید و صنعت را بیش از پیش فعال کنیم.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز یکشنبه بیست و هفتم آذر مهندس سیدنادر صفوی میرمحله در جلسه بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولید و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی سکام رضوانشهر که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان و مدیران واحدهای صنعتی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در حوزه اشتغال و تولید گفت: دولت سیزدهم عزم جدی برای رونق واحدهای تولیدی و صنعتی دارد، لذا باید ظرفیت بخش تولید و صنعت را بیش از پیش فعال کنیم.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان، به خدمات دولت سیزدهم در این خصوص و رشد اقتصادی ۸درصدی دولت در سال ۱۴۰۱ در استان اشاره نمودند و افزود: در حوزه صنعت ۹.۱درصد، خدمات۷.۹درصد، کشاورزی۰.۶درصد و معدن ۴.۶ درصد، رشد داشتیم لذا می طلبد هم مسئولین و مدیران واحدهای تولیدی در این راستا تلاش مضاعف نمایند.

فرماندار رضوانشهر به واحدهای تولید و صنعتی مستقر در شهرستان اشاره نمود و گفت: عزم و اراده جهت برطرف نمودن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در میان مجموعه مدیران وجود دارد و همه درصدد کمک و مساعدت به این واحدها هستیم.

صفوی بیان داشت: در عرصه رونق تولید و اشتغال می‌توانیم با همت بخش خصوصی و حمایت‌های دولت مردمی شاهد رشد بیشتری باشیم.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی پیگیر مطالبات و رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در ناحیه صنعتی سکام باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه تعداد ۳۰ واحد تولید و صنعتی در ناحیه صنعتی سکام موجود می باشد، گفت: از این تعداد، ۲۴ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال حدود ۲۵۰ نفر فعال می باشد که نیاز به تسهیلات سرمایه در گردش و فرا توسعه ای دارند؛ بانک های عامل همکاری لازم را با واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرستان در خصوص پرداخت تسهلات داشته باشند.

صفوی همچنین به واحدهای تولیدی راکد در ناحیه صنعتی سکام اشاره نمود و گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صمت شهرستان نسبت به پایش کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی مستقر در ناحیه‌ صنعتی سکام اقدام و ظرفیت‌های موجود را شناسایی و نسبت به پیگیری آن در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید اقدام نمایند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان نیز در این نشست با تقدیر از زحمات فعالان حوزه اقتصادی و بخش خصوصی گفت: هدف ما حمایت و برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است.

مهندس محبوبی همچنین قول پیگیری در خصوص توسعه فضای ناحیه صنعتی شهرستان به منظور جلب مشارکت بخش خصوصی در امر ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری را دادند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان رودسر در نماز جمعه امروز ١٣ مهر

اهم محورهای خطبه دوم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا ابراهیمی نوری امام جمعه محترم شهرستان …