چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: عزم دولت مردمی برای رفع موانع سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در همه زمینه ها جدی است

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه عزم دولت مردمی برای رفع موانع سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در همه زمینه ها جدی است، گفت: مجموعه های گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در شهرستان با تکیه بر ظرفیت‌های محلی، موجب اشتغال و رونق اقتصادی و توسعه در منطقه می باشند

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، صبح روز چهارشنبه هشتم تیر مهندس سید نادر صفوی میرمحله با همراهی روسای ادارات میراث فرهنگی، برق و راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان با حضور در روستای ساسانسرای بخش مرکزی، ضمن بازدید از اقامتگاه بوم گردی لیشاء و گفتگو با مدیریت این مجموعه گردشگری در جریان مشکلات این طرح قرار گرفت.

فرماندار رضوانشهر با قدردانی از سرمایه گذار این مجموعه گردشگری، با بیان اینکه عزم دولت مردمی برای رفع موانع سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در همه زمینه ها جدی است، گفت: مجموعه های گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در شهرستان با تکیه بر ظرفیت‌های محلی، موجب اشتغال و رونق اقتصادی و توسعه در منطقه می باشند.

مهندس صفوی در ادامه با بررسی مشکلات این مجموعه در حوزه ضعف برق و راه و … دستورات لازم جهت پیگیری و رفع آنان در راستای حمایت از اشتغال به دستگاه های اجرایی ذی ربط صادر نمود.

وی تصریح کرد: این مجموعه گردشگری در زمینی به مساحت ۴ هکتار با سرمایه گذاری حدود ۱۵ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۰ نفر غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

فرماندار رضوانشهر افزود: شهرستان رضوانشهر دارای ۱۴ واحد بوم‌گردی فعال و دارای مجوز می باشد که آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران هستند.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو

حضور منطقه آزاد انزلی در ایران اکسپو   ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادرتی ایران (ایران …