چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: عفاف و حجاب از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

فرماندار رضوانشهر گفت: عفاف و حجاب از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و حفظ آن برهمه ما تکلیف است.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، امروز یکشنبه مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جمع بانوان شاغل در ادارات این شهرستان گفت: عفاف و حجاب از دستاوردهای مهم انقلاب است و حفظ آن برهمه ما تکلیف است.

وی اضافه کرد: ما زمانی می توانیم این از این دستاورد بسیار بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صیانت کنیم، که باید از خودمان شروع نمائیم.

فرماندار رضوانشهر خطاب به بانوان شاغل در ادارات این شهرستان گفت: شما خواهران الگوی عفاف و حجاب در جامعه اسلامی هستید، انتظارمان بر این است که با توجه به نیاز امروز جامعه در خصوص عفاف و حجاب والگوی دینی و اسلامی اهتمام جدی داشته باشید.

سید نادر صفوی مرمحله گفت: امروز هدف دشمن کمرنگ کردن عفاف و حجاب در جامعه اسلامی و خانواده ها و شما خواهران ، مادران و زنان جامعه اسلامی است، لذا نیاز است که شما خواهران و مادارن عزیز از این موضوع در جبهه جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری حضور موثر داشته باشید و دفاع کنید.

مقام عالی دولت در رضوانشهر تاکید کرد: امروز همه ما نسبت به همنوع خود مسئول هستیم.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان نیز در این جلسه نقش بانوان شاغل در ادارات را در حوزه عفاف و حجاب مهم دانسته و بر رعایت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی در جامعه تاکید کرد.

با کانال همای خبر همراه باشیدhttp://@homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور

تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور دبیر جمعیت مبارزه با دخانیات ایران: 🔹۶ …