چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر : لزوم تشدید نظارت بر بازار با همکاری همه دستگاههای متولی

فرماندار رضوانشهر خواستار تشدید نظارت بر بازار شد.

همای خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رضوانشهر، صبح روز یکشنبه بیست و چهارم بهمن مهندس محمود قاسمی در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان با تاکید بر لزوم تشدید نظارت بر بازار،گفت: نظارت و بازرسی از ابزار‌های مهم می باشد که با هدف پیشگیری و جلوگیری از تکرار تخلف انجام می‌شود.

وی با بیان این که دستگاه‌ها باید همکاری لازم را با متولیان نظارتی داشته باشند، افزود : برای نظارت حداکثری باید از همه ابزار‌ها و ظرفیت‌ها از جمله اتحادیه‌ها ، دستگاه‌های متولی و به ویژه مردم استفاده شود.

قاسمی گفت: نظارت بر انبار‌ها و مراکز عمده نگهداری کالا‌ها از جمله فروشگاه های زنجیره ای باید تشدید شود و با توجه به شرایط موجود جامعه و زندگی مردم، برخورد با متخلفان باید شدت بیشتری پیدا کرده و تشدید گردد.

فرماندار رضوانشهر ضمن اشاره به اهمیت تامین کالا های اساسی در کنار اقدامات نظارتی گفت: جهاد کشاورزی نسبت به معرفی مباشرین و پیگیری دریافت سهمیه شهرستانی اهتمام لازم داشته باشند.

قاسمی همچنین در ادامه نیز تاکید کرد: با واحد های صنفی فاقد پروانه کسب، ضمن بررسی برخورد قانونی صورت گیرد.

وی با اشاره به ایام پایانی سال و در پیش بودن عید باستانی نوروز تاکید کرد: جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی شهرستان نسبت به برنامه ریزی و توزیع میوه شب عید اقدام لازم معمول دارند.

با کانال همای خبر همراه باشید.

http://homaygilanir

About مدیر خبر1

Check Also

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت کمک به بازگشایی کنار رودخانه با  توافق  صاحبان اصلی مغازه ها باحضور شهردار محترم واعضای محترم شورای شهر لنگرود

جلسه با مغازه داران مسیر رودخانه اصلی شهر از پل بتنی تا پل خاله جهت …