چاپ مطلب چاپ مطلب

فرماندار رضوانشهر: مسائل زیست محیطی در طرح های سرمایه گذاری رعایت شود

همای گیلان، فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه موضوع محیط زیست باید در اولویت برنامه ها قرار داشته باشد،گفت: مسائل زیست محیطی باید در طرح های اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رعایت و هیچ طرحی نباید بدون پیوست و ملاحظات زیست محیطی اجرا شود.

?مهندس حسنی پور در سی و یکمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اظهار داشت: مسأله محیط زیست درد جامعه است و در متن زندگی مردم قرار دارد و به همین دلیل جزو اولویت های کشور است و اگر به آن توجه نکنیم بر سایر موضوعات نظیر اجتماع، سیاست و فرهنگ نیز آسیب وارد می کند و با مشکلات پیچیده ای روبرو خواهیم شد که حل آنها کاری بسیار دشوار خواهد بود.

?وی با تاکید بر اینکه موضوع محیط زیست باید در اولویت برنامه ها قرار داشته باشد، گفت: مسائل زیست محیطی باید در طرح های اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان رعایت و هیچ طرحی نباید بدون پیوست و ملاحظات زیست محیطی اجرا شود.

?مهندس حسنی پور افزود: موضوع اقتصاد و اشتغال یکی از مهمترین موضوعات و اولویت های دولت تدبیر و امید است و باید برای نسل جوان فرصت شغلی ایجاد کنیم.

?فرماندار رضوانشهر ضمن تشکر از تلاش و پیگیری همه مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای کارگروه اشتغال شهرستان خواستار جدیت و تلاش بیشر در زمینه اشتغال جوانان این منطقه شدند.

با کانال همای خبر همراه باشید

About عطیه نصرتی

Check Also

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال

فراروز: جزئیات اختصاصی از پرونده معروف به فساد در فوتبال   🔹رئیس کل دادگستری استان …